Toon posts:

[iPod touch] Word niet gezien door iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,,

Ik heb een ipod touch 8gb al bijna een jaar..
altijd goed gewerkt enz.
maar nu heb ik 2 dagen het probleem dat itunes hem niet meer ziet..
op de computer word hij gezien als camera..
ik heb vanallles geprobeerd zoals:

usb driver opnieuw installeren
DFU mode aanzetten
Reset mode aanzetten
Ipod onieuw aanzetten in apparaat beheer

Hoezo kan ik mijn ipod alleen nog maar als camera zien en niet in itunes?

MVG NoFear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:56
Ik had ongeveer hetzelfde, alleen herkende iTunes m'n iPod Touch soms nog wel. Uiteindelijk heb ik in dit Apple Support forum de oplossing gevonden. Wat bij mij hielp was de screenshots van de iPod Touch verwijderen én in Windows Explorer aangeven dat er geen actie moest worden ondernomen bij het aansluiten van de iPod (zoals hier beschreven).

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas ook geprobeerd dit uit te zetten maar zonder resultaat alleen het pop up venstertje komt niet meer.. maar ipodkomt nog steeds in deze computer als camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:56
Weet niet wat je al met Google hebt geprobeerd te vinden, maar ik vond mijn antwoord uiteindelijk door te zoeken naar ipod touch seen as camera. Misschien heb je er iets aan. I'm out of options |:(

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarCreative
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:22:
helaas ook geprobeerd dit uit te zetten maar zonder resultaat alleen het pop up venstertje komt niet meer.. maar ipodkomt nog steeds in deze computer als camera
Als je dit probleem hebt moet je even iTunes helemaal verwijderen, dus echt helemaal en dan opnieuw installeren. Dit probleem komt waarschijnlijk door een driver issue.

Wat je ook nog kan doen, is aansluiten. iTunes opstarten en dan home+sluit knopje een poosje inhoude, dan gaat hij naar recovery modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer..ik heb itunes helemaal verwijderd en ook dat apple storage device suport opnieuw itunes geinstalleerd en het werkt!!!!!
Pagina: 1