Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om externe mail via smtp te forwarden. Ik heb ook een acccount via hotpop geprobeerd en deze is of niet bereikbaar of ik krijg steeds de melding: THE REMOTE SMTP SERVICE REJECTED THE AUTH NEGOTIATION. Deze melding krijg ik ook als ik sonera mail gebruik en zelfs als ik mijn eigen DNS gebruik. Doe ik nu iets fout? Wie kan mij helpen
Er staat SMTP authentication aan.
Je moet nu dus voor SMTP ook een username en password opgeven, of kun je kijken of dat bij de instellingen van je account aan staat.
Welke client gebruik je ervoor?
(Ik loop tegen hetzelfde aan omdat ik een server wil beveiligen daarmee (SMTP auth), maar ik wil wel een PHP script gebruiken wat mail kan versturen vnaf m'n server. Dat script moet dus op socket level een username opgeven
)
Je moet nu dus voor SMTP ook een username en password opgeven, of kun je kijken of dat bij de instellingen van je account aan staat.
Welke client gebruik je ervoor?
(Ik loop tegen hetzelfde aan omdat ik een server wil beveiligen daarmee (SMTP auth), maar ik wil wel een PHP script gebruiken wat mail kan versturen vnaf m'n server. Dat script moet dus op socket level een username opgeven
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device