Toon posts:

3 beeldschermen op 1 pc

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een AMD athlon x2 4000+ Kloksnelheid 2.11 2 gig ram. Mijn system setup is windows XP professional versie 2002 service pack 2.

Mijn videokaart is een Nvidia geforce 7300 GT met 1 x dvi en 1 x vga en 1 x een s video aansluiting.

Moederbord is een ecp nforce4m-A.
Met 1 x pci express en 4 keer normaal pci en nog een heel klein slotje 2 keer waarvan ik de naam niet weet.

Wat ik wil: ik wil 2 keer 17 inch als verbreed scherm en 1 keer een gekloond beeld van beide schermen op een 22 inch hoe kan ik dit het beste doen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:13

Duinkonijn

Huh?

(jarig!)
makkelijkste is dit te doen met een pci versie van Maxtor G450

met de drivers kan je 2 monitoren als 1 instellen bv 1600x600 (2x 800x600)

en dan klonen. al weet ik niet 100% of dit laatste werkt

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

s-video gebruiken gaat niet. Vaak is de secundaire uitgang en de s-video een of-of keuze.

Kwestie van een kleine pci-kaart er bij planten, ook al moet je er geen wonderbaarlijke 3D-prestaties van verwachten.

De pci versie van Maxtor is niet bepaald de goedkoopste oplossing.

Dat klonen... sjees. Heel misschien dat Ultramon dat kan doen voor je, maar ik denk dat je vraag nogal ongewoon is en daarmee niet zo makkelijk te beantwoorden.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ultra hoge resoluties hoef ik niet.
Het gaat er om dat ik normaal films en tv kan kijken. Die twee x 17 inch staan bij mn bureau en die 22 inch hangt aan me muur bij me bed.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 21:39 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees voodooless in "3 beeldschermen op een computer" nog eens goed door, ik heb het idee dat je nog niet helemaal begrepen hebt wat daarin staat :)

Zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ en Algemene gedragsregels (Netiquette)

[ Voor 12% gewijzigd door Pollewob op 19-08-2008 07:20 ]

Dit topic is gesloten.