Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitec EX-110 en LX8 combineren

Pagina: 1
Acties:

• wilcodl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 21:35
hallo, ik heb misschien een rare vraag waar ik nergens informatie over kon vinden.
Ik heb een EX-110 draadloze toetsenbord en muis setje. Ook heb ik een draadloze LX8 muis. Nu zou ik graag de LX8 muis via de ontvanger van de EX-110 gebruiken. Dit is mij echter niet gelukt. Met wat aanpassing van de software zou dit toch moeten lukken?

Jullie zullen wel denken waarom ik dit wil, nou, de optische muis van de EX-110 is een stuk minder dan de laser muis LX8...

Hoop dat er iemand is die hier een oplossing voor heeft!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:11
Betwijfel het of dat kan aangezien apparaten wel eens van frequentie verschillen en alles meer... Dit wordt dus gewoon 2 recievers gebruiken
Welk merk gaat dit eigenlijk over..?

• wilcodl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 21:35
Ik weet niet op wat voor een frequenties deze apparaten werken, wel dat het beide van Logitec is.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:11
wilcodl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:49:
Ik weet niet op wat voor een frequenties deze apparaten werken, wel dat het beide van Logitec is.
Alleen als het allemaal bluetooth apparaten zijn zou je ze op 1 bluetooth ontvanger kunnen gebruiken, maar verder zijn alle recievers specifiek voor 1 product gemaakt dus wat jij wil is niet mogelijk.