hk avr 247 aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• robbetje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-02 12:43
hallo,
na het i-net afgezocht te hebben kom ik hier terecht met de volgende vraag,

ik heb sinds kort een hk avr 247, hk dvd 37, cisco fullhd decoder/recorder en een samsung fullhd tv, hoe moet ik het een en ander aansluiten?? met het beste geluids en beeld kwaliteit

de handleiding vind ik niet erg duidelijk (althans niet voor mij) had liever een schema gezien.

alvast bedankt, rob

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
hdmi en optisch/coax

PSN: djmurcielago

• robbetje
da's snel,
hdmi en optisch heb ik. maar sluit ik me cisco aan op de versterker of aan de tv. dvd rechtstreeks aan de tv of toch weer via de versterker. ben nu al drie dagen bezig om het een en ander goed te krijgen.
de een zegt hdmi geeft geen geluid de ander zegt weer van wel. ik ben het even kwijt..

Verwijderd

robbetje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:05:
da's snel,
hdmi en optisch heb ik. maar sluit ik me cisco aan op de versterker of aan de tv. dvd rechtstreeks aan de tv of toch weer via de versterker. ben nu al drie dagen bezig om het een en ander goed te krijgen.
de een zegt hdmi geeft geen geluid de ander zegt weer van wel. ik ben het even kwijt..
Ik heb dezelfde versterker. De DVD speler kan je aansluiten via HDMI op de versterker (dan heb je video+audio) en de versterker vervolgens aansluiten op je TV.

Indien je TV echter genoeg HDMI poorten heeft, dan zou ik je DVD speler e.d. rechtstreeks aansluiten op de TV, en je audio aansluiten via COAX / Optical op je HK-247. Zo kan je bijvoorbeeld een DVD kijken zonder dat je versterker hoeft aan te staan...

• robbetje
bedank voor de snelle antwoorden.

het werk nu eindelijk.