was al gemeld: Fout lettertype/grote in Tablet review
Ik heb ernaar gekeken, maar ik bedenk me nog wel een aanverwante feature: een tockenizer die de tekst van de redactie controleert op dit soort foutieve html (missende tags of incorrect geneste code), en dat vervolgens meldt. Dat is misschien wel aardig over the top, maar wie weet
.
Ik heb zelfs iets beters verzonnen, maar het duurt nog ff voordat dat live komtHarm schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:53:
Ik heb ernaar gekeken, maar ik bedenk me nog wel een aanverwante feature: een tockenizer die de tekst van de redactie controleert op dit soort foutieve html (missende tags of incorrect geneste code), en dat vervolgens meldt. Dat is misschien wel aardig over the top, maar wie weet.
Anyways, contentissues is niet een devissue, maar een redactioneel probleem. Maar aangezien het daar al gepost was, move ik deze maar niet, maar gaat 'ie gewoon op slot
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit is ondertussen ook wel een mooi controle-middel voor de redactie: http://validator.w3.org
Intentionally left blank
Er was iemand die zei dat validatie een richtlijn was, maar geen wet...Was dat niet dezelfde man die ook de css van de frontpage had gevuld met een aantal niet w3c compatible entries? 
* moto-moi rent -hard- weg voor crisp
* moto-moi rent -hard- weg voor crisp
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
verkeerde CSS profiel 
en validatie is een tool ja; als je elementen niet of verkeerd afsluit kan je dat daarmee snel herkennen
en validatie is een tool ja; als je elementen niet of verkeerd afsluit kan je dat daarmee snel herkennen
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()