Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG?] Kleine en grote letters in artikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de laatste grote aanpassingen aan de frontpage heb ik hier last van.

Browser: Internet Explorer 7.0 (standaard instellingen)
Schermresolutie: 1920x1200

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IFXNFMzhG7UtOc8hbhZWBV3a/thumb.jpg

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Woeps, over het hoofd gezien. Thanks ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ernaar gekeken, maar ik bedenk me nog wel een aanverwante feature: een tockenizer die de tekst van de redactie controleert op dit soort foutieve html (missende tags of incorrect geneste code), en dat vervolgens meldt. Dat is misschien wel aardig over the top, maar wie weet O-) .

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Harm schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:53:
Ik heb ernaar gekeken, maar ik bedenk me nog wel een aanverwante feature: een tockenizer die de tekst van de redactie controleert op dit soort foutieve html (missende tags of incorrect geneste code), en dat vervolgens meldt. Dat is misschien wel aardig over the top, maar wie weet O-) .
Ik heb zelfs iets beters verzonnen, maar het duurt nog ff voordat dat live komt ;)

Anyways, contentissues is niet een devissue, maar een redactioneel probleem. Maar aangezien het daar al gepost was, move ik deze maar niet, maar gaat 'ie gewoon op slot :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dit is ondertussen ook wel een mooi controle-middel voor de redactie: http://validator.w3.org ;)

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er was iemand die zei dat validatie een richtlijn was, maar geen wet...Was dat niet dezelfde man die ook de css van de frontpage had gevuld met een aantal niet w3c compatible entries? O-)

* moto-moi rent -hard- weg voor crisp :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

verkeerde CSS profiel ;)

en validatie is een tool ja; als je elementen niet of verkeerd afsluit kan je dat daarmee snel herkennen :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.