Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Verwijderd
Is het niet gewoon toeval dat ze op alfabetische volgorde staan? Ik neem in ieder geval aan dat de volgorde gewoon 'willekeurig' is aangezien dat eerlijker is ten aanzien van alle bedrijven
En ja, in een telefoongids staan namen uiteraard ook in alfabetische volgorde.. Daar heeft niemand verder invloed op en dat is handig voor het overzicht. Dat is hierbij niet echt noodzakelijk lijkt mij, een bedrijf met veel positieve recensies verdient het IMHO om bovenaan te staan zodat mensen eerder daar kopen
En een bedrijf met 5 reacties heeft dan evenveel kans om bovenaan te staan als een bedrijf met 500 reacties:)
En ja, in een telefoongids staan namen uiteraard ook in alfabetische volgorde.. Daar heeft niemand verder invloed op en dat is handig voor het overzicht. Dat is hierbij niet echt noodzakelijk lijkt mij, een bedrijf met veel positieve recensies verdient het IMHO om bovenaan te staan zodat mensen eerder daar kopen
En een bedrijf met 5 reacties heeft dan evenveel kans om bovenaan te staan als een bedrijf met 500 reacties:)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 18:44 ]
Dat jij het laat opsturen, wil niet zeggen dan anderen het niet bijvoorbeeld afhalen, dan heb je al niet eens met verzendkosten te maken.
De shops in de PW zijn niet per definitie enkel webshops...
De shops in de PW zijn niet per definitie enkel webshops...
Ey!! Macarena \o/