Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PPT] Plaatjes printen in B&W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Raadsel:
Bij het printen in zwart wit, krijg ik soms een plaatje in grayscales en soms alleen de omtrek ervan...
Voorbeelden zijn hier te vinden:
Afbeeldingslocatie: http://www.alblasserdevl.nl/kleur.jpg
(is het originele plaatje)
en
Afbeeldingslocatie: http://www.alblasserdevl.nl/bw.jpg
(is het plaatje in zwart wit mode)

Zoals je ziet doet het linkerplaatje het niet en het rechterplaatje wel... zijn beide .emf bestanden.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
heb je dit op alle printers?
Mijn gok is een issue met je printerdriver (gebruik eens de PCL of juist de postscript variant)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09

Reptile209

- gers -

Kijk eens op deze Microsoft pagina. Je kan eigenschappen van images aanpassen om ze correct te laten printen, misschien dat dat helpt.
Ik neem aan dat de print preview overigens hetzelfde plaatje ook niet laat zien? Daarmee kan je denk ik al een flink deel van de printer driver uitschakelen als oorzaak. Of probeer eens een PDF-printer om driver-issues uit te sluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door Reptile209 op 18-08-2008 21:29 ]

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn inderdaad geen driverissues...pdf printen al geprobeerd. Zal het document eens doornemen. Tot die tijd zijn alle heldere lichten welkom!

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11 23:41
Eens de instellingen van je printer nakijken en (zoals 'Reptile209' aangeeft omtrent eigenschappen van images...) alsook misschien deze van het programma waar je uit wil printen?

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een goeie workaround gevonden...het had niets met de printerinstellingen oid te maken.
Wat ik nu doe is de plaatjes als clipart opslaan en invoegen. Dan print Powerpoint ze gewoon als grayscale.
Pagina: 1