Toon posts:

3 beeldschermen op een computer

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier twee x 17 inch en één keer 22 inch. Nu wil ik die 3 beeldschermen op 1 computer laten draaien en daarbij wil ik de twee 17's als verbreed beeldscherm en de 22 klonen op de 2 keer 17. Hoe kan ik dit het beste doen? :?

Verwijderd

linux / windows / videokaarten / specs?

geef is wat meer info dan.........

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:24:
Ik heb hier twee x 17 inch en één keer 22 inch. Nu wil ik die 3 beeldschermen op 1 computer laten draaien en daarbij wil ik de twee 17's als verbreed beeldscherm en de 22 klonen op de 2 keer 17. Hoe kan ik dit het beste doen? :?
Je hebt ook van die verloopjes van usb naar vga maarjah aangezien ik niet kan ruiken/lezen of jij vga/dvi aansluiting hebt kan ik je ook niet verder helpen.

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
En geef voor het gemak ook even een overzicht van de uitvoerige verrichtingen die je zelf uiteraard al hebt ondernomen :) .

[ Voor 7% gewijzigd door -j-k- op 18-08-2008 17:31 ]

Vimeo, YouTube

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Welkom maus2 :D

Helaas zal ik je moeten teleurstellen en het topic moeten sluiten. Op de eerste plaatst is dit niet de juiste plek, want dit subforum houdt zich bezig met het hele TV gebeuren, en dus niet met computerschermen. Daarvoor kun je terecht in Videokaarten & Beeldschermen .

Ten tweede is je topic start een beetje erg mager. Zo staat er niets over de hardware die je hu hebt (kun je op dit moment al de drie schermen aansluiten?, bijvoorbeeld), en het belangrijkste: wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? We vragen van onze users namelijk een klein beetje eigen inzet zodat er voor de anderen ook een motivatie is om je te helpen. Zie daarvoor ook onze FAQ: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Ik zou zeggen: probeer het nog een keer in Videokaarten & Beeldschermen en maakt je topic start wat uitgebreider :) Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.