Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook werkt niet meer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb onlanks service pack 1 geinstalleerd van vista, en sindsdien kan ik mijn e-mails niet meer checken via outlook. Heeft iemand hier een verklaring voor? Waar moet ik iets veranderen?

mvg Mathieu

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 17:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

En de foutmelding is.......?

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

En om welke Outlook gaat het ? en heeft die ook de nodige service packs ?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de foutmelding
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/6942/foutvt7.th.jpg

Verwijderd

Zet eens je virusscanner en firewall uit, eventueel zou je nog kunnen proberen om via telnet die server te bereiken.

Je moet toch echt wat meer informatie geven want ik neem aan dat je zelf ook al wat hebt geprobeerd niet ?

[edit]
Natuurlijk ook gewoon mogelijk dat er een storing is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 17:56 ]

Verwijderd

Kwam fout direct na 1x gebruik outlook nadat je SP1 had geinstalleerd of pas vlak daarna?

Melding is vrij duidelijk: mail.cowbeast.be kan niet bereikt worden. Geen problemen aan deze server? Kan je wel mail versturen met een andere mail client? Kan je wel mail ophalen met een andere client (vergeet niet aan te vinken dat hij de berichten op de server laat, anders kun je ze niet meer in outlook ophalen)

Verwijderd

Topicstarter
Via de webmail functie van men hosting kan ik wel mijn emails bekijken.
Het is idd direct na het installeren van sp1 dat het probleem is ontstaan. Maar ik krijg het niet opgelost!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic sluiten - wij verwachten namelijk op GoT enige vorm van eigen inzet (zoals je ook al reglematig verteld is), maar dat mis ik in dit topic.

Open gerust een nieuw topic waarin je vanaf het begin af aan voldoende informatie geeft (hoe kom je er toch bij om zo'n topic te openen en dan niet eens de foutmelding te geven 8)7), en waarin je duidelijk laat zien wat je zelf al gedaan en geprobeert hebt. Ten laatste - je zou zomaar kunnen overwegen om de de tekst bovneaan de forumlijst te kunnen lezen waarin staat waar vragen over Outlook thuis horen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.