Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2007] Map waarin sjablonen worden opgeslagen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de sjablonen die ik zelf maak en worden opgeslagen op mijn computer.
De sjablonen zijn d.m.v. deze link te vinden: C\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Sjablonen

Echter als ik deze handmatig wil vinden (heb de Nederlandse Vista versie) dan krijg ik c\gebruikers\
want de map Users bestaat niet.
Dan kies ik gebruikersnaam.
Maar wat dan te doen ik kan nergens appdata vinden en in de nederlandstalige mappen kan ik nergens de sjablonen vinden.
Waarschijnlijk kijk ik niet goed?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je gaat naar %appdata% en vervolgens naar Microsoft en dan naar Templates (of Sjablonen) dan ben je er?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Zorg dat de verborgen mappen zichtbaar zijn of type deze zelf. AppData is namelijk een "hidden" map.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:55:
Zorg dat de verborgen mappen zichtbaar zijn of type deze zelf. AppData is namelijk een "hidden" map.
Bedankt nu zie ik de map staan.
Via de optie organiseren/map en- zoekacties/weergave en dan aanvinken verborgen mappen zichtbaar maken is het probleem opgelost. :)

De %appdata% manier werkt ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 20:10 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De %appdata% manier werkt ook.
Puur omdat je direct naar de hidden directory gaat, zie je vervolgens wel de inhoud :)

Succes verder :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.