Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blogclient die posts van ALLE users binnenhaalt

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor een aantal site's gebruik ik een blogclient. Handig, want het werkt lekker en ik kan snel een post online zetten.

Echter, als admin wil ik de posts van alle gebruikers binnenhalen en kunnen editten. Dit wil ik doen zonder aparte accounts voor alle gebruikers aan te maken. Weet iemand of dat mogelijk is? Ik heb alle rechten op de site. Het gaat om Drupal icm met xmlrpc

==
hoi

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap er vrij weinig van; wat bedoel je met 'binnenhalen'? Wil je deze lokaal mirroren oid; en met welk doel? Daarnaast geef je in je topicstart ook nog aan dat je deze wilt kunnen editten; ondersteunt Drupal dit uberhaupt, remote editting van posts?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Met binnenhalen bedoel ik het volgende: de meeste blogclienten hebben de optie om eerder geplaatste berichten in een overzicht te krijgen. Zo kun je oude posts bewerken. Als admin kan ik niet altijd online zijn en tijdens mijn afwezigheid kunnen gebruikers nieuwe posts posten. Die wil ik dan ook zien als ik kijk bij de functie eerder geplaatste berichten.

Drupal ondersteunt remote editting. Volgens mij is dat standaard bij het gebruik van de xmlrpc-api.

==
hoi