Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Help!
Mijn Sony ericsson K750i heeft het een aantal dagen geleden opgegeven :o
Mijn joystick werkte al amper meer, baterij was na een dag helemaal leeg, en heel veel stof achter het scherm

nou ben ik op zoek naar een nieuwe Sony ericsson met de volgende dingen:

* FM radio met RDS
* GEEN joystick
* Muziekspeler (mp3)
* Camera (hoeft niet de duidelijkste te zijn)
* Geheugenkaart moet er in passen
* Bluetooth
* Geen Slide, klepje etc, gewoon ong hetzelfde als de K750i
* Ik werk op de bouw dus de mobiel moet tegen een stootje kunnen (mijn se heeft veel overleeft, van een stijger gevallen, in emmers met water, etc)
* ik hou veel van muziek dus dat ik eigenlijk het voornaamste
* het zou mooi zijn als de muziek kabels van mijn se er ook nog in passen, in mijn k750i past ook veel van de walkman phones
* rond de 100/150 euro (prepaid net als de k770i)
Ik heb al over de k770i na zitten te denken maar ik zag op dit forum dat het toch niet zoon goede tel was ??

Gr Koops

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik ben wel blij met mijn k550i. Deze voldoet ook aan alle eisen die je hier stelt, al weet ik niet of hij goed tegen stoten kan (gewoon toeval hoe de telefoon valt. Ik denk niet dat je daar rekening mee kunt/moet houden).

Verder is het natuurlijk allemaal persoonlijk. Je doet er goed aan om even op de Sony-Ericsson website rond te kijken en telefoons daar te vergelijken. Als je een paar leuke telefoons gevonden hebt dan zoek je daarna op ervaringen.

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb al over de k770i na zitten te denken maar ik zag op dit forum dat het toch niet zoon goede tel was
Want? :? Ik heb em zelf en ben er best tevreden mee. Ik denk dat je zelf moet bepalen of iets een goede telefoon is of niet. Daarnaast vind ik het niet erg slim dat je jezelf beperkt tot SE. Waarom je aan een merk vasthouden? Het lijkt me verstandiger dat je gewoon de telefoons bekijkt die aan je eisen voldoen en daarvan reviews leest en waar mogelijk uitprobeert.
Een keus voor een nieuwe telefoon is dan ook eentje die je zelf moet maken.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:24:
[...]

Want? :? Ik heb em zelf en ben er best tevreden mee. Ik denk dat je zelf moet bepalen of iets een goede telefoon is of niet. Daarnaast vind ik het niet erg slim dat je jezelf beperkt tot SE. Waarom je aan een merk vasthouden? Het lijkt me verstandiger dat je gewoon de telefoons bekijkt die aan je eisen voldoen en daarvan reviews leest en waar mogelijk uitprobeert.
Een keus voor een nieuwe telefoon is dan ook eentje die je zelf moet maken.
Dat zag ik hier staan in het topic over de k770i
en ik wil weer een sony ericsson om dat het mij goed bevalt (2 telefoons van gehad)
ik heb veel Accessoires bijgekocht! voor de se
en een beetje hulp kan geen kwaad toch ??

ik kan de se nu achter mijn mengpaneel doen (Accessoires)

Mvg Chris

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:33:
[...]

Dat zag ik hier staan in het topic over de k770i
Uiteraard lees je daar ook negatieve ervaringen, maar het is niet zo dat het dan ook meteen een slechte telefoon is.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lees even in ons beleide:

GSM's Beleid

Waarom wij zulke topics niet toestaan.

Succes met de keuze :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"