Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Voor mijn werk moest ik met mijn notebook bij een bedrijf inloggen op een domain, om toegang te krijgen tot het bedrijfsnetwerk. Het probleem is nu dat mijn PC vraagt om een adminstrator wachtwoord (wat hiervoor nooit zo was) om op mijn eigen account in te kunnen loggen. Je ziet hem al aankomen, natuurlijk heb ik geen idee wat het wachtwoord is (ik kan me niet herrineren dat ik ooit een ww heb ingesteld hiervoor).

Heeft iemand hier een oplossing voor, behalve het formatten van het systeem, of het branden van zo'n wachtwoord crack programma? het is toch te belachelijk voor woorden dat windows zo werkt?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:45
Bedoel je dat je je PC op een Domein aangemeld hebt of wat bedoel je persies. is beetje vage omschrijving. is nogal logisch dat je na het aanmelden op een domein niet meer zonder wachtwoord kunt inloggen. je moet dan domein gebruikers naam en wachtwoord hebben. of onder het inlogscherm je lokale pc selecteren en met je standaar gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leondendungen schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:44:
Bedoel je dat je je PC op een Domein aangemeld hebt of wat bedoel je persies. is beetje vage omschrijving. is nogal logisch dat je na het aanmelden op een domein niet meer zonder wachtwoord kunt inloggen. je moet dan domein gebruikers naam en wachtwoord hebben. of onder het inlogscherm je lokale pc selecteren en met je standaar gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.
Het probleem is dat ik nooit een wachtwoord en gebruikersnaam had op mijn lokale PC, en nu logt hij dus niet meer in op de Lokale PC, zonder een admin username+ww.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dus het wachtwoord was leeg? en je kunt nu niet met PCNAAM\User + leeg wachtwoord inloggen?

dan is er vast een policy gezet dat lege wacthwoorden neit zijn toegestaan.

-domain admin is ook local admin voor je pc? dan kan die dat corrigeren.

Let erop als je je wachtwoord met zo'n tool zet dit gevolgen kan hebben voor je encrypted files.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:49:
[...]

Het probleem is dat ik nooit een wachtwoord en gebruikersnaam had op mijn lokale PC, en nu logt hij dus niet meer in op de Lokale PC, zonder een admin username+ww.....
waarschijnlijk logde je altijd in met Gebruikersnaam Administrator en dan zonder wachtwoord.