Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• abuiks
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik overweeg dit apparaat te kopen. Je kunt hiermee films van je PC afspelen op je TV.

Nu mijn vraag. Ik heb een Philips Recorder waarbij op de harde schijf diverse films staan. Kan ik deze films direct overzetten naar de Moviebox?

Dan ik het algemeen: heeft iemand ervaringen met deze moviebox?

Groeten,

Anton

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten toch wel wat meer van een ervaringentopic dan een oneliner met de vraag of iemand ervaringen met het apparaat heeft. Ervaringen zoek je met Google, of met de zoekfunctie op het forum. Geen ervaringen? Dan zijn ze er simpelweg niet. Mocht je voor dit apparaat een ervaringentopic aan willen maken, dan mag dat, maar dan verwachten we wel wat meer achtergrondinformatie en andere relevante dingen zoals plaatjes, video's, link naar de Pricewatch, etc.

Wat betreft je specifieke vraag, kijk eens waar je recorder naar codeert bij het opslaan op de hdd, en of de Moviebox deze codec ondersteund. Dat kleine beetje zelfwerkzaamheid verwachten we hier wel namelijk :)

Aangezien dit topic niet aan de eisen voldoet die we hier op GoT stellen gaat het op slot.

Dit topic is gesloten.