Hoi,
Ik zou graag de Bounds(de size van de clientrectangle) kunnen aanpassen van mijn custom component.
Mijn component is een speciale progressbar en ik had graag de bounds van de clientrectangle kunnen aanpassen rond mijn progressbar, dit zou mogelijk moeten zijn met een externe .xmta file en ik heb al vanalles geprobeerd maar toch lukt het niet om de standaard bounds te wijzigen naar de grootte van mijn progressbar (in dit geval als voorbeeld 150,20)
Hier mijn code van de .xmta file:
<?xml version="1.0" encoding="utf-16"?>
<Classes xmlns="http://schemas.microsoft.com/VisualStudio/2004/03/SmartDevices/XMTA.xsd">
<Class Name="TMSPocketControls.AdvProgressBar">
<Property Name="Size">
<Browsable>true</Browsable>
<DefaultValue>
<Type>
System.Drawing.Size, System.Drawing, Version=2.0.0.0,
Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a
</Type>
<Value>150,20</Value>
</DefaultValue>
</Property>
</Class>
</Classes>
Deze code zou moeten werken maar werkt niet, er is ook weinig van te vinden op het internet
Heeft er soms iemand al met hetzelfde probleem te kampen gehad?
Greetz
Ik zou graag de Bounds(de size van de clientrectangle) kunnen aanpassen van mijn custom component.
Mijn component is een speciale progressbar en ik had graag de bounds van de clientrectangle kunnen aanpassen rond mijn progressbar, dit zou mogelijk moeten zijn met een externe .xmta file en ik heb al vanalles geprobeerd maar toch lukt het niet om de standaard bounds te wijzigen naar de grootte van mijn progressbar (in dit geval als voorbeeld 150,20)
Hier mijn code van de .xmta file:
<?xml version="1.0" encoding="utf-16"?>
<Classes xmlns="http://schemas.microsoft.com/VisualStudio/2004/03/SmartDevices/XMTA.xsd">
<Class Name="TMSPocketControls.AdvProgressBar">
<Property Name="Size">
<Browsable>true</Browsable>
<DefaultValue>
<Type>
System.Drawing.Size, System.Drawing, Version=2.0.0.0,
Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a
</Type>
<Value>150,20</Value>
</DefaultValue>
</Property>
</Class>
</Classes>
Deze code zou moeten werken maar werkt niet, er is ook weinig van te vinden op het internet
Heeft er soms iemand al met hetzelfde probleem te kampen gehad?
Greetz