Toon posts:

Speakers (+ versterker) voor muziek

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat er een gat in de markt aanwezig is. Niet één om zelf (zogenaamd) rijk van te worden, maar om (als consument) in te lopen en geen oplossing voor te kunnen vinden.

Ik ben namelijk op zoek naar een muziek set-up voor mijn pc waarbij vermogen en het luisteren van muziek een belangrijke rol speelt.

Helaas komt je automatisch (voor de pc) uit op 2.0/2.1/5.1 sets waarbij gamen en surround sound voorop staan, terwijl ik voornamelijk muziek wil luisteren. Voorheen had ik een set-up met een (grote) versterker en 4 ouderwetse boxen, maar dit spul is intussen zo gedateerd (en lelijk) dat ik het voor andere doeleinden heb gebruikt.

Misschien dat ik deze markt niet zo goed ken, maar ik ben dus op zoek naar 2 of misschien een 4-speaker set-up met (logischerwijs) versterker, in of los van de speakers, om aan te sluiten op de pc en voornamelijk muziek mee te luisteren.

Natuurlijk moet ik mijn budget niet vergeten. Ik zat zelf te denken aan maximaal 120 euro (zoveel kost de Logitech G51).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 11:32 ]

Verwijderd

Creative T20/T40?

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:12

mr_petit

opperprutser

Je kan toch gewoon een DTS versterker kopen en een DTS speakerset?
Daar kan je 1000 of 100.000 euro aan spenderen, wat je wilt.

"man is not truly one, but truly two,"

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Of op marktplaats een receiver + speakers?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-02 17:52
Hij wilt max 120 euro uitgeven, kom jij met een oplossing van 1000+ ;)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:30:

Voorheen had ik een set-up met een (grote) versterker en 4 ouderwetse boxen, maar dit spul is intussen zo gedateerd (en lelijk) dat ik het voor andere doeleinden heb gebruikt.
Je geeft zelf al de oplossing?

Money for nothin' and your chicks for free

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:12

mr_petit

opperprutser

Martijn1990 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:38:
Hij wilt max 120 euro uitgeven, kom jij met een oplossing van 1000+ ;)
Euhh ja, dat stond er toen nog niet ;)

Voor 120 euro zou ik idd op MP zoeken.
Kwaliteit of geen kwaliteit, de 'computerluidsprekersetjes' klinken in mijn oren altijd ook als computerluidsprekersetjes.
Elk normaal hifisetje klinkt vrijwel altijd beter. Maar wil je iets met een sub, dan is 120 euro wel heel krap (sowieso is het krap voor een beetje kwaliteit)

"man is not truly one, but truly two,"

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02 16:39
Denk dat je voor dat bedrag het best op zoek kan gaan naar een setje monitor speakers. En dan het liefst 2e hands. Veel meer dan dat kun je niet voor 120 euro krijgen, maar dan heb je nog behoorlijke kwaliteit. 4 speakers en een amp die beter klinkt dan een gemiddeld pc speaker setje kun je zoizo wel vergeten voor 120 euro.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:30:
maar ik ben dus op zoek naar 2 of misschien een 4-speaker set-up met (logischerwijs) versterker, in of los van de speakers, om aan te sluiten op de pc en voornamelijk muziek mee te luisteren.
Maar.. GoT is in deze niet het begin van je zoektocht, maar staat ergens aan het eind. Op deze manier is het een "wat moet ik kopen" topic, en die hebben zo goed als geen overlevingskans hier.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.