Toon posts:

Retrotelefoon van Motorola duikt op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Retrotelefoon van Motorola duikt op

Ter illustratie van het artikel zijn er twee plaatjes bijgevoegd. Ik heb echter een sterk vermoeden dat de plaatjes omgewisseld zijn aangezien de duidelijk vergeelde en onder vingerafdrukken zittende telefoon als de "De nieuwe Motorola V70 Retro" wordt voorgesteld en de hagelnieuwe telefoon als ondertitel "De Motorola V70 uit 2002" heeft ;)

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-02 15:33
Op de site van Justamp waar het artikel naar linkt staat onder meer hetzelfde plaatje van de vergeelde telefoon gepresenteerd als de nieuwe.

PV Output

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 19:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op die nieuwe, die volgens jou de oude is, is (bij Justamp that is) wel een camera te zien though ;)

En als je googlet op motorola v70 krijg je ook alleen maar plaatjes te zien van wat hier wordt gepresenteerd als de oude, wat me wel lijkt te kloppen, aangezien er van de nieuwe nog nauwelijks plaatjes online staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 18-08-2008 13:23 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:49

arnoudwokke

Redacteur
Quincy5, you're right: de plaatjes zijn niet omgedraaid: als je op de links klikt (onder 'V70' en onder 'zien'), dan zie je dat ik van de oude V70 een productfoto heb gebruikt van de site van Motorola. De nieuwe is gelekt en daar zijn dus geen productfoto's van, alleen snapshots van iemand die de telefoon heeft gespot.