Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] Bluetooth dongle

Pagina: 1
Acties:

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn MSI Starkey wordt in Windows wel herkend door de BlueSoleil software, maar de standaard Windows Bluetooth software (via configuratiescherm - bluetooth apparaten) werkt niet.

Op zich is dit allemaal niet zo erg, via de BlueSoleil software kan ik gewoon een connectie via Bluetooth opzetten met mijn telefoon, alleen de PC Suite van Sony Ericsson geeft niet de mogelijkheid om te connecten via Bluetooth. Ik vermoed dat deze de standaard Windows functionaliteit gebruikt en de optie blijft disabled.

Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Verwijderd

ik denk dat je de driver van msi site moet halen en dat je die moet gebruiken ...
wat de standaard driver van vista voor bluetooth werkt niet

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Uninstall BlueSoleil (=rotzooi) en installeer dit: http://global.msi.com.tw/...aincat_no=131&prod_no=101

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• b_verberne
  • Niet online
Ik ga het straks proberen. Echter heb ik al eens een WIDDCOM bluetooth driver willen installeren, maar dan zegt ie dat er geen dongle is aangesloten.

Ook vreemd is dat er bij de MSI dongle alleen BlueSoleil software geleverd wordt, terwijl daar op de website niet over gesproken wordt. (produkt plaatje ziet er ook anders uit, alhoewel dat volgens de website zou kunnen kloppen)

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 12:51
Waarschijnlijk heb je Vista Service Pack 1 al geinstalleerd, dus misschien is dit antwoord overbodig.

Ik had dit probleem ook met mijn Sitecom Bluetooth dongle i.c.m. de Sony Ericsson software: na installatie van Service Pack 1 deed deze het wel onder Windows Vista 64-bit.

• b_verberne
  • Niet online
Helaas moet ik toch de BlueSoleil software installeren. De software op de MSI site herkent mijn dongle niet ... wel raar overigens.

Dan maar weer terug naar BlueSoleil. Ik zal nu eens gaan proberen om de pc suite software van Sony Ericsson naar een vast com-poort te sturen. Misschien dat dat nog werkt.
Pagina: 1