Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nummers in playlist opslaan als een grote MP3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet echt thuis in deze materie, dus vergeef me als deze vraag erg dom is.

Voor een komend feest in een gehuurde zaal wil ik een mix maken van een uur of vier. Ik weet dat ik er mp3's kan gebruiken, maar niet welke software er in de zaal wordt gebruikt.

Daarom dacht ik gewoon een stuk of 60 nummers achter elkaar te zetten (met crossfades) en die mix vervolgens op te slaan als een grote mp3. Is er een programma waarmee dat (gemakkelijk) kan?

Alvast bedankt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welk programma gebruik je om af te spelen? Winamp (en anderen vast ook) heeft een DiskWriter output. Je kan uitzoeken of die dan je hele playlist in 1 mp3 / wav omzet :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Een gewone playlist voldoet niet, want je wilt per sé cross-fades?

Als je de mix toch gaat branden, en het moet simpel, dan kan het gewoon met Nero.
Wil je iets verfijnder te werk gaan, dan kun je kijken naar een echte audio-editor, zoals bijvoorbeeld Audacity.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik wil inderdaad graag crossfades.

Inmiddels heb ik het programma MixMeister gevinden, dat de hele mix kan exporteren naar wav en wma (tot losless VBR), dus da's precies wat ik zoek.

Bedankt voor jullie hulp!