Tja,
Files. Velen van ons hebben er last van. Ik heb dagelijks de A2 richting Utrecht en een stukkie A27.
Om de bekende vragen die er komen meteen de kop in te drukken, zie hieronder
"Maar backupdevice, waarom ga je elke dag in de file staan?"
Nou, ik werk in de buurt van Utrecht, en woon in Den Bosch
"Maar waarom ga je dan niet dichter bij je werk wonen?"
Goeie vraag. Ik heb 4 jaar geleden mijn huis gekocht. Toen werkte ik nog in de buurt van Den Bosch. 2 jaar geleden kreeg ik een waanzinig aanbod. Ik zou veel meer gaan verdienen, en gaan werken bij een geweldig bedrijf. Deze kans was en is nog niet in de buurt van mijn woonplaats aanwezig. Aangezien ik nog maar net mijn huis huis had( toen pas 2 jaar ) was het geen optie om te verhuizen. Zou me veel geld gaan kosten.
"Kan je niet met OV bij je werk komen"
ja , dat kan, echter dat kost me minimaal 2 uur en 15 minuten op een stukkie van hemelsbreed 44KM. Gekkenhuis dus
Bovenstaande is mijn reden om aan te sluiten in de lange rij.
"Wat doe je om de files te ontlopen"
Vroeg vertrekken. Thuis werken.
Even voor de duidelijkheid, ik weet dat ik er zelf voor kies, en klaag dus niet.
Wat is jullie reden om aan te sluiten?
Files. Velen van ons hebben er last van. Ik heb dagelijks de A2 richting Utrecht en een stukkie A27.
Om de bekende vragen die er komen meteen de kop in te drukken, zie hieronder
"Maar backupdevice, waarom ga je elke dag in de file staan?"
Nou, ik werk in de buurt van Utrecht, en woon in Den Bosch
"Maar waarom ga je dan niet dichter bij je werk wonen?"
Goeie vraag. Ik heb 4 jaar geleden mijn huis gekocht. Toen werkte ik nog in de buurt van Den Bosch. 2 jaar geleden kreeg ik een waanzinig aanbod. Ik zou veel meer gaan verdienen, en gaan werken bij een geweldig bedrijf. Deze kans was en is nog niet in de buurt van mijn woonplaats aanwezig. Aangezien ik nog maar net mijn huis huis had( toen pas 2 jaar ) was het geen optie om te verhuizen. Zou me veel geld gaan kosten.
"Kan je niet met OV bij je werk komen"
ja , dat kan, echter dat kost me minimaal 2 uur en 15 minuten op een stukkie van hemelsbreed 44KM. Gekkenhuis dus
Bovenstaande is mijn reden om aan te sluiten in de lange rij.
"Wat doe je om de files te ontlopen"
Vroeg vertrekken. Thuis werken.
Even voor de duidelijkheid, ik weet dat ik er zelf voor kies, en klaag dus niet.
Wat is jullie reden om aan te sluiten?
[ Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 18-08-2008 08:55 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021