Ik ben ene beetje aan het klungelen wat betreft het inloggen op een normale html website via een html form script. Zoiets al:
<FORM ACTION="../passwd">
name: <INPUT NAME=realname><BR>
email: <INPUT NAME=email><BR>
<INPUT TYPE=SUBMIT>
</FORM>
Deze form action komt gewoon op de index te staan. De bedoeling is dit:
Een map genaamd ART heb ik pass secured gemaakt door middel van .htaccess file. De passwd file staat in /root/.htpasswds/public_html/ART/.
Nu zou ik graag willen door bovenstaande form script dat ze dus inloggen op de ART site. Is dit mogelijk, want ik heb al wat geprobeerd, maar het lukt niet. Hij blijft een popup opgeven waarin user dan alsnog login en pass moeten geven.
Ik zal wel wat over het hoofd zien, maar ik zie het even niet...iemand enig idee?
<FORM ACTION="../passwd">
name: <INPUT NAME=realname><BR>
email: <INPUT NAME=email><BR>
<INPUT TYPE=SUBMIT>
</FORM>
Deze form action komt gewoon op de index te staan. De bedoeling is dit:
Een map genaamd ART heb ik pass secured gemaakt door middel van .htaccess file. De passwd file staat in /root/.htpasswds/public_html/ART/.
Nu zou ik graag willen door bovenstaande form script dat ze dus inloggen op de ART site. Is dit mogelijk, want ik heb al wat geprobeerd, maar het lukt niet. Hij blijft een popup opgeven waarin user dan alsnog login en pass moeten geven.
Ik zal wel wat over het hoofd zien, maar ik zie het even niet...iemand enig idee?