Da's wel erg makelijk vind je niet?
Met een beetje zoekwerk had je kunnen lezen dat er meerdere mensen zijn waarbij hij wel past
Het kostte mij 8 seconden in de GoT zoekmachine en de eerste hit was meteen goed.
Voortaan beter zoeken voordat je lukraak topics opent
EDIT:
omg, door simpelweg op je nick te klikken zie ik het topic waar ik naar linkte al staan
Met een beetje zoekwerk had je kunnen lezen dat er meerdere mensen zijn waarbij hij wel past
Het kostte mij 8 seconden in de GoT zoekmachine en de eerste hit was meteen goed.
Voortaan beter zoeken voordat je lukraak topics opent
EDIT:
omg, door simpelweg op je nick te klikken zie ik het topic waar ik naar linkte al staan
[ Voor 35% gewijzigd door Wackoz op 17-08-2008 22:18 ]
één is geen, twee is één
Heb ik gedaan maar het gaat meer om de plaatsing er van, de fan naar de nb blazen of andersom raakt hij de nb niet.
De standaard koeler koelt nog de nb een beetje van daar.
De standaard koeler koelt nog de nb een beetje van daar.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 22:22 ]
De nb heeft altijd zelf een heatsinkje/fannetje/watdanook. De meeste nb's kunnen prima passief gekoeld worden. Wanneer die striker2 verkocht wordt kunnen mensen er alle verschillende socket 775 cpu's opknallen, met elk ook weer een andere boxed koeler zodat die wss niet de nb koelen. Een cpu koeler, boxed of niet, hoort/hoeft alleen maar de cpu te koelen (logisch).
in het kort: Je hoeft je niet druk te maken over je nb, die kan zowel passief, als met een wat airflow van je cpu koeler prima z'n werk doen
Zoals je in dat topic kunt lezen past een Scythe mugen prima op die striker 2 formula. Buiten dat is de Mugen een prima koeler dus ik zou er gewoon voor gaan
in het kort: Je hoeft je niet druk te maken over je nb, die kan zowel passief, als met een wat airflow van je cpu koeler prima z'n werk doen
één is geen, twee is één
Ik ben alleen niet kapot van het zware gewicht van die grote koelers.
Je moet voorzichtig zijn met transport van je pc.
Volgens specificatie mag koeler maar 480 gram wegen geloof ik.
Hoorde van iemand dat iemand z'n mobo al bij 700 gram (Zalman 9700) iets ging buigen.
Hoorde van iemand dat iemand z'n mobo al bij 700 gram (Zalman 9700) iets ging buigen.
Mobo's buigen vrij snel hoor. Mijn mobo staat ook krom, terwijl er een intel stock cooler op zitMadButcher schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:35:
Intel specificeert het maximum op 450 g voor de 775 sockets. Dat zal o.a. gedaan zijn om een grens te hebben die gebruikt kan worden bij garantie claims.MadButcher schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:35:
Zwaarder hoeft niet perse een probleem te zijn mits je, inderdaad, voorzichtig te werk gaat met transport. Hoe meer gewicht (massa) er aan je mobo hangt hoe meer het fenomeen massatraagheid gaat spelen. Massa heeft weerstand tegen versnellen en vertragen, hoe groter de massa (en snelheidsverschil) hoe erger. Iets staat dus nooit meteen stil.
Op het moment dat een systeem met een schok tot stilstand komt (laten vallen
Mensen hun PC altijd op dezelfde plek laten staan zullen hier dus weinig last van hebben (al vraag ik me af of een kilo aan je mobo op lange termijn niet leidt tot materiaalmoeheid). Maar als je alle LAN parties afstruint...
Pagina: 1