SD High Capacity kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

• Skipper_NH
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik heb een Asus F3SV-147 van nog geen jaar oud en wil nu bij mij digitale camera een S(HC)D kaartje kopen van 8 Gb. Maar ik vraag me af of de SD cardreader deze SD 2.0 standaard ondersteunt. Kan er nergens iets over vinden. Wie weet meer of heeft ervaring met deze High Capacity SD kaartjes?

[ Voor 4% gewijzigd door Skipper_NH op 17-08-2008 20:38 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Kijk gewoon of de lezer SDHC ondersteund en dan weet je het.

Heb je in de handleiding gekeken, op internet, waar heb je nog meer gezocht?

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 11:32
Als ik het goed begrijp wil je weten of de cardreader in je laptop SDHC kaartjes kan lezen. Dat weet ik niet, maar ik heb toevallig zelf een tijdje geleden een SDHC kaartje van Sandisk gekocht waar een reader bijgeleverd zit, misschien is dat voor jou ook een handig idee. De reader is superklein, en dus makkelijk mee te nemen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Alleen SD-kaarten van 4GB of meer vallen onder de noemer 'High Capacity'. Jij hebt het over 8Gb, wat gelijk is aan 1GB, dus dat is geen High Capacity-kaart. Misschien bedoel je 8GB?

Als je cardreader nergens expliciet vermeldt dat hij SDHC ondersteunt, dan doet hij dat ook niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Rone op 17-08-2008 22:44 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Read the manual?

Uit mijn Spaanse handleiding maak ik op dat het niet wordt ondersteund. Ik zou Asus anders even mailen met deze vraag. Daarnaast lijkt het me niet zo'n ramp aangezien je camera's ook wel via USB kan aansluiten...

Dit topic gaat dicht wegens te weinig inzet. Ik zie hier een vraag, maar maak niet op dat je al iets hebt gedaan qua onderzoek. GoT is geen helpdesk, aldus de FAQ.

Dit topic is gesloten.