[Ervaringen] MSI Megabook VR610

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022
Heeft iemand ervaring met notebooks van MSI? Ik keek zojuist naar MSI Megabook VR610 en vind het veel notebook voor je geld (plm. 500 euro): AMD TK-55, 2GB / 250GB, Wifi a/b/g, Bluetooth, webcam, etc. Belangrijk voor mij: er zit ook een numeriek toetsenblok op.

In de pricewatch staat geen reviews van deze laptop. Vandaar dit topic. Ik merk in de BBG discussies wel een toename van frequentie waarmee MSI hardware genoemd wordt. Kan ik hieruit afleiden dat dit notebook ook kwalitatief goed zal zijn? Wie heeft er ervaring met MSI aftersales?

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Beste Reveller,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Note: MSI is met 2 jaar garantie zeker geen verkeerd merk. Daarnaast is het singlecore broertje van deze notebook opgenomen als alternatief in de studentenspecial NBBG

Dit topic is gesloten.