Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista: pc schakelt aero interface uit na inloggen

Pagina: 1
Acties:

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 10:03
Mijn pc heeft de laatste maanden een raar fenomeen. Vista schakelt na inloggen altijd over naar windows-standaard vormgeving. Deze moet ik dan handmatig terug omschakelen naar windows aero vormgeving. Moet ik dan opnieuw inloggen, na bv in stand-by te zijn gegaan, dan is deze terug geschakeld naar de windows-standaard vormgeving. Ik heb al wat research gedaan op het forum van tweakers, maar een oplossing voor mijn probleem kwam ik niet tegen. Ook google heeft mij geen resultaten opgeleverd. Ik heb al wat geprobeerd met programma's uit te schakelen met msconfig en de laatst geinstalleerde programma's verwijderd, maar dit ook zonder enig succes.
Iemand die het zelfde probleem al tegengekomen is of hiervoor een oplossing weet?

Pieter

Verwijderd

Heb je de laatste of eventueel een andere driver voor je grafische kaart geprobeerd ?

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 10:03
Men excuses voor het wat late antwoord, maar ben een week op reis geweest. Ik heb deze avond de nieuwste drivers gedownload van de site van Nvidia (8600 GT), maar dit heeft mijn probleem niet opgelost. Na het inloggen schakelt vista nog steeds over naar het windows-standaard theme. Nog even voor alle duidelijk, het heeft maanden altijd juiste theme geweest.
Dus bij deze, iemand met een andere oplossing of een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Pieter

Verwijderd

Probeer het volgende eens:
Configuratiescherm - hulpprogramma's voor en informatie over prestaties - visuele effecten aanpassen - beste weergave (ipv door windows laten kiezen)