• dragonlords1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-11 19:19
Ik zou graag een map openstellen op mn pc en laten connecten met een andere PC('s). De bestanden in de map moeten soms wel draaiende zijn op mn pc om vanaf daar te kunnen gamen. Het zijn 2 biatch filles. Als ik dan naar de local host ga van mn pc kan ik dat spel spelen. De bedoeling is dus dat anderen dat spel ook kunnen spelen en als ze veranderingen aanbrengen tijdens het gamen dat die opgeslagen worden in de database die op mijn pc staat.

Weten jullie goede sofware die dat kan mogelijk maken? Poorten van mn Pc openzetten is niet mogelijk voor mij aangezien ik de pass van mn modem niet weet (staat ergens in een ander toppic).

Mvg,
Floris

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12 21:04
Als je al geen poort kunt openen denk ik niet dat je echt ver komt. Er zijn wel zero config programma's waarmee je niet hoeft te portforwarden (zoals logmein) maar voor het doel van jouw PC bestaat zulke software niet denk ik.

Maar je kunt je modem simpelweg resetten hoor, is vast wel te vinden op internet hoe dit moet ;)

• dragonlords1
Ik heb mijn modem al gereset maar het lukt dan nog niet om er op in te loggen.
Het gaat over een online php game dat ik wil spelen met vrienden dus beeld je niet al teveel in. we hebben het al geprobeert om het op een server te plaatsen maar dan zei hij dat ik het moet optimaliseren met een eacelerator en daar weet ik geen weg mee.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 13:38
dragonlords1 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:55:
Ik heb mijn modem al gereset maar het lukt dan nog niet om er op in te loggen.
Het gaat over een online php game dat ik wil spelen met vrienden dus beeld je niet al teveel in. we hebben het al geprobeert om het op een server te plaatsen maar dan zei hij dat ik het moet optimaliseren met een eacelerator en daar weet ik geen weg mee.
Heb je met google naar het standaard wachtwoord gezocht ?

• dragonlords1
ja ik heb de standaard gebruikers naam en wachtwoord gezocht met google en gevonden maar dat werkte niet :'(

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
waarom draai je geen webserver op je eigen pc met WAMP en ZEND?

Heeft ook een computer!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 13:38
dragonlords1 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:01:
ja ik heb de standaard gebruikers naam en wachtwoord gezocht met google en gevonden maar dat werkte niet :'(
Dan is je reset waarschijnlijk nog niet gelukt. Anders kon je volgens mij nu ook niet op het internet zitten aangezien daar vaak de juiste inlog gevens voor de provider nodig zijn.
Pagina: 1