Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niks instaleren bij Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.helpmij.nl/for...mentid=53066&d=1218906246

[ Windows Vista Home Premium]

Ik kan niks instalerren bij vista elke keer als ik iets probeer te instaleren krijg ik de bovenstaande foutmelding ( klik op link )

ik kan ook op google niet echt naar een oplossing vinden

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
code:
1
Je bent niet ingelogd, of je hebt niet de rechten om deze pagina in te zien.

Als je wil dat we je helpen dien je iets meer informatie te geven, de link werkt niet.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:45

wontcachme

You catch me? No you wont

Link werkt niet, magere topicstart (wat geprobeerd?), alle updates?

Verhaal is een beetje russisch zo.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:14

weebl

YARR!

Ik moet inloggen als ik die foutmelding wil bekijken. Zo kunnen we je natuurlijk niet echt helpen ;)

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
wou ik ook net zeggen
edit: das snel, 4x

[ Voor 32% gewijzigd door elmertje op 17-08-2008 15:47 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:30

Onbekend

...

Gebruik een andere hosting zoals ImageShack of iets anders. Bij deze moeten we ingelogd zijn. :(

Spuit 11....

Speel ook Balls Connect en Repeat

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.
Zo gaat het niet werken hier :)

Lees de aanmeldingsvoorwaarden/algemene FAQ nu eens wél door in plaats van gelijk op [OK] te klikken ? :)
Van een topicstart verwachten we in ieder geval dat je zelf ook even duidelijk aangeeft wat je hebt geprobeerd om het zelf op te lossen, en als je ergens plaatjes wil neerzetten - doe dat dan wel ergens waar niemand met logins of andere fratsen wordt geconfronteerd.

Een linkje naar een ander forum neerkwakken zonder boe of ba is niet de manier ;)

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 17-08-2008 15:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/8724/naamloosks0.th.jpg

Ok sorry wist ik niet
maar deze foutmelding krijg ik

Ik kan het eigelijk niet beter uitleggen
Ik heb 2 dagen geleden Windows vista home premuim geinstalleerd en sinds dien kan ik niks meer installeren dat ik heb gedownload van internet , ik kan wel dingen installeren van een cd maar bijvoorbeeld mij driver voor me videokaart lukt niet MSN lukt niet het maar op

Ondernomen :
Ik heb een upgrade versie dus als je vanaf xp upgrade behoud je je bestanden dus ik heb eerst xp opnieuw geinstaleerd schijven geformateerd daarna Vista update gedaan maarja dus ik dacht ik ga even een driver instaleren maarja toen kreeg ik die melding dus ik probeerde paar andere dingen maar ik kreeg die melding weer. En daarna heb ik weer vista opnieuw geinstaleerd.
Ik dacht meschien ligt het aan DEP maar ik heb op forums gekeken en daar stond alleen een engelse uitleg dus daar kwam ik niet echt vedder mee en ik denk dat het niet met DEP te maken heeft

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 16:00 ]

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:11
Anders klik je even op die link die in het error venster gegeven wordt... :'(

Verwijderd

De foutmelding staat opzich gewoon onderaan de melding. Al op dat linkje geklikt?

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Dit is niet zo moeilijk op te lossen (heb ff op helpmij ingelogd en je foutmelding bekeken, is misschien handig om het plaatje hier te posten of op een site te zetten waar je niet voor hoeft in te loggen :P )

(voor de rest de melding is: "Dit bestand wordt geblokkeerd omdat het geen geldige digitale handtekening bevat dat de uitgever er van bevestigd)

Deze controle is uit te zetten in windows, maar niet meer in de 64 bits versie, wel nog in de 32. In dat laatste geval kun je vaak nog een "toch doorgaan" optie kiezen. Aangezien ik die mogelijkheid in jouw screenshot niet zie zul je wrsch de 64 bits versie hebben.

Als je met zo'n probleem komt is het handig om zelf ff te zoeken en te vermelden wat je al geprobeerd hebt.
Ff wat werk voor je gedaan:

Op dit forum gevonden:
[Vista] Digitale handtekening Vista x64*

Via google (zoeken op "digitale handtekening vista") gevonden:
http://vistabits.nl/UAC_uitzetten.htm
Misschien werkt dit wel.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

De suggestie van martinx76 is meer voor drivers dan voor software. Op de 32-bit versie zou je sowieso een "Continue Anyway" knop moeten krijgen overigens.

Probleem zit 'm in programma's die je download. Waarschijnlijk download je met IE7 momenteel. Ga in IE7 naar Extras -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Veiligheid en zet daar "Controleer op handtekeningen bij gedownloade programma's" af.

Kan zijn dat mijn vertaling niet goed is, alles is Engels bij mij. Daar is het Tools -> Internet Options -> Advanced -> Security "Check for signatures on downloaded programs."

PS. Je zal misschien wel de programma's opnieuw moeten downloaden.
PPS. Een clean install is altijd beter dan een upgrade.

[ Voor 24% gewijzigd door YellowOnline op 17-08-2008 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 32bit versie als goed is want ik heb het bij Bol.com besteld en die verkopen geen 64bit versies

• weebl

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:01:
Ik heb een 32bit versie als goed is want ik heb het bij Bol.com besteld en die verkopen geen 64bit versies
Jawel hoor, retail versies zijn afaik zowel 32bit als 64bit. Dat kan je kiezen bij de install. Blijkbaar heb je 64bit gekozen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een upgrade versie

Verwijderd

Topicstarter
En via Windows Hulp Chat zij die vrouw dat dat alleen bij ultimate is dat je kan kiezen

Verwijderd

Topicstarter
Er staat ook bij systeem dat ik een 32 bit besturrings systeem hebt

• weebl

weebl

YARR!

Gebruik eff de edit knop voortaan ;)

En dat is toch het enige wat ik kan bedenken... Bij de 32bit-versie zou je gewoon door moeten kunnen drukken...

[ Voor 101% gewijzigd door weebl op 17-08-2008 16:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar mij is toch echt niet gevraagd bij de installatie of ik hem in 32bit versie wil installeren of 64 bit
En je kan niet 2 versies op 1 cd hebben en dat weet ik zeker

Vraagje: hoe kan je een afbeelding op de site plaatsen van je computer

Het moet toch te zien zijn op je pc of je een 32 versie geinstallerd hebt of 64 versie?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 16:26 ]

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Aangezien je niets vermeld over je systeem is dit een beetje zoeken met een speld in de hooiberg. Sommige oudere type mobo's vereisen een update om te werken met Vista. Daarbij komt dat je alvorens een Vista upgrade uitvoerd eerst in XP alle drivers onder XP moet installeren. Na de upgrade dien je dan, voor zover nodig, de Vista drivers te installeren, dat is mijn ervaring.

Tevens goed in de gaten houden welke driver versie je wil installeren, je zal niet de eerste zijn die de eerste de beste aanklikt waardoor je vaak een XP driver onder Vista wil installeren, gaat niet werken. En dan heb je ook nog het onderscheid tussen 32/64 bit drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is er gewoon iets fout met het systeem want ik als ik bij hulp en ondersteuning contact wil met windows moet je je Product-ID invulle of je moet 73 euro betalen maar hij zegt ook dat die code niet correct is terwijl ik wel een legale versie heb maarja ik bel morgen microsoft

Verwijderd

Topicstarter
Parabellum bedankt voor je tip ik ga dit denk ik proberen na ik microsoft heb gebeld maar dat zou wel kunnen Maar ik heb wel vermeld welk systeem ik heb bovenaan als goed is

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 16:50
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:21:
Maar mij is toch echt niet gevraagd bij de installatie of ik hem in 32bit versie wil installeren of 64 bit
En je kan niet 2 versies op 1 cd hebben en dat weet ik zeker

Vraagje: hoe kan je een afbeelding op de site plaatsen van je computer

Het moet toch te zien zijn op je pc of je een 32 versie geïnstalleerd hebt of 64 versie?
Je kan inderdaad zien welke versie er is geïnstalleerd.
Dit kan via de rechtermuisknop op deze computer en dan naar eigenschappen.
daar staat wat voor besturingssysteem je hebt. (32bit of 64) ;)

probeer anders net zoals YellowOnline al voorstelt een clean install te doen

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
De digitale handtekening van een bestand wordt gebruikt om te verifiëren of het bestand ongewijzigd is sinds het is afgegeven. Ook staat er informatie in over wie het heeft afgegeven. De handtekening wordt berekend a.d.h.v. een hash, die opnieuw berekend wordt na het downloaden, en daarna worden ze vergeleken. Je krijgt deze melding, wat inhoudt dat de berekende hash niet overeenkomt met de hash die in het bestand vermeld staat.

Probeer eens je tijdelijke internetbestanden leeg te gooien, en download het bestand opnieuw. Als je het dan nog steeds krijgt, kijk eens naar je modem, router, o.i.d.. Kennelijk raakt het bestand corrupt voordat het volledig is overgehaald.

We are shaping the future

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb dus een 32bit systeem maar ik heb dat al 2x gedaan maar i kga denk ik xp weer instaleren de drivers voor xp instalerren dan vista home premium update doen en dan kijken of het werkt

Verwijderd

Topicstarter
Alex hoe kan ik eigelijk me internetbestanden leeg gooien?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

roootjuh, wil je de Edit functie Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif gebruiken als je nog wat toevoegen wilt en je bent de laatste die gepost heeft?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Alex)
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:39:
Alex hoe kan ik eigelijk me internetbestanden leeg gooien?
In IE: Extra -> Internetgeschiedenis wissen

Zoiets :)

Of download anders even CCleaner (www.ccleaner.com) en laat daarmee die dingen weggooien :)

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

YellowOnline schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:00:
Probleem zit 'm in programma's die je download. Waarschijnlijk download je met IE7 momenteel. Ga in IE7 naar Extras -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Veiligheid en zet daar "Controleer op handtekeningen bij gedownloade programma's" af.
Heb je dit nu al 'ns geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Mensen Allemaal heel erg bedankt voor jullie moeite de fout zat hem toen ik xp opnieuw had geinstaleerd had ik niet eerst alle drivers geinstalleerd voor xp voordat ik vista ging installeren
kleine foutje met grote gevolgen

Maar iedergeval bedankt voor alle moeite

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Waarom moet je in XP drivers installeren voor je een installatie van Vista moet doen? Je uitleg is een beetje vaag, verder gebruik je ook geen interpunctie...

Is je probleem nu opgelost?

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik krijg sowieso rillingen bij upgrades :X

Default blanke hetero

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 22:18:
Mensen Allemaal heel erg bedankt voor jullie moeite de fout zat hem toen ik xp opnieuw had geinstaleerd had ik niet eerst alle drivers geinstalleerd voor xp voordat ik vista ging installeren
kleine foutje met grote gevolgen

Maar iedergeval bedankt voor alle moeite
Ben ik nou de enige die deze oplossing niet snapt in samenwerking met de error in de openings post?? :?

TS zou dus geen apllicaties kunnen installeren omdat hij enkele drivers onder xp niet had geeinstalleerd??? Dan werkte die applicaties onder xp toch ook al niet???

Lekker vaagt dit..

• Alex)
Ik denk dat het een slecht tot niet-werkende netwerkcontroller is, het screenshot meldt een incorrecte digitale handtekening, dus is er iets mis met het bestand, wat weer veroorzaakt kan zijn door een slechte NIC, geheugen, of HDD.

Pagina: 1