Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

amd levertijd

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, bij een bepaalde winkel in BE heb ik laatst(lees 15/07) doordat m'n pc de geest gegeven heeft, enkele nieuwe computeronderdelen aangekocht via hun online webwinkel. ondertussen is alle hardware binnen zegt men, behalve de processor van AMD, op hun site staat er dat er bij de leverancier nog een 8 stuks op stock zijn, maar tot op heden heb ik nog geen bericht gehad dat de AMD processor bij de winkel binnen gekomen is, dus zit ik hier al een goede maand zonder desktop thuis. Duurt het dan echt zolang dat een AMD processor tot bij de winkelier binnen is? zeker ivm de voorraad??

ik begin het langzamerhand beu te worden. Ik bedoel, ik zie dat er stuks op stock zijn, voegde ze toe aan m'n mand en bestelde, dus ik veronderstelde dat ik alles wel ging hebben op een week ofzo

dat die stock, de stock is van de leverancier ben ik ook maar achteraf te weten gekomen te weten gekomen toen ik ging klagen dat ik zo lang moest wachten, erg misleidend dan als je het mij vraagt op die site van de winkel...

kan ik nu gewoon zeggen tegen de winkel, als ik de processor niet heb tegen eind volgende week, kom ik achter de hardware die reeds binnen is maar mag je de processor laten waar ik het denk??
of ben ik verplicht de aankoop verder te zetten, ook al moet ik nog 2 maanden wachten bwvs(ook al denk ik dat dit geen uitzondering zal zijn)

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
Gewoon annuleren die hap en bij een ander bestellen. Dat zij spullen verkopen die ze niet hebben is hun probleem, ze hebben gewoon te leveren en een maand is gewoon errug lang...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over Shopping horen daar :o
- nog los daarvan, beetje inlezen hoe dingen werken verwachten we op GoT wel. Die eigen zoekwerk ontbreekt hier volledig. Daarom move ik dit topic niet, maar sluit ik het bij gebrek aan eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.