Toon posts:

gezocht lange audiokabel naar tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een kabel welke ik wil aansluiten op de groene plug van mijn geluidskaart en welke naar de tv moet gaan (ongeveer 16 meter) is dit een optie? of hebben jullie een beter idee? Ik heb inmiddel al een kabel getrokken voor het beeld alleen het geluid ontbreekt nog.

Ik hoop dat iemand hier weet waar ik zo'n kabel kan vinden want ik heb al op google gezocht maar tja als je de naam niet weet van zo'n kabel is er geen zoeken aan ;)

Groetjes Kevin

• karel01
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-02 15:35
Is een koptelefoon verlengsnoer wat?

Verwijderd

Topicstarter
ik moet echt zo'n kabel hebben met 3,5 mm plugjes beide mannelijk.
het kan dus een koptelefoon verlengsnoer zijn zolang er maar 3,5 mm plugjes zijn.

Maar heb je enig idee waar ik die kan kopen dan??

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:18
http://www.inet.se/bilder...-ha---ha-1-8m--stereo.jpg

Een audiokabel?

Die kun je in de mediamarkt kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Yousif op 17-08-2008 14:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
enig idee wat hij daar ongeveer kost voor 15 meter?

Groetjes Kevin

• Yousif
  • Laatst online: 21:18
Neen, maar zal wel niet duur zijn..
Ik raad je in ieder geval aan gewoon de goedkoopste te pakken.

Trouwens als je op google naar audiokabel zoekt vind je meteen genoeg daarover..

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik op teveel termen ben gaan zoeken :$ heb ook 3,5mm erbij gezocht...

thnx

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 11:05
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:55:
ik denk dat ik op teveel termen ben gaan zoeken :$ heb ook 3,5mm erbij gezocht...

thnx
Op allekabels.nl staan zat jack - jack kabels. alleen de langste die ik daar tegen kwam was 10meter lang (gewoon en professionele kwaliteit :Y) )
Maar er staan ook verlengkabels van 10meter bij en als je die combineert met een andere kabel dan moet je die 16meter wel halen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
haha maar ben wel een beetje bang dat dan mijn beeld niet gelijk loopt met het geluid. snap e vous?

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:58

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Daar hoef je je niet druk over te maken, ik heb ook een audiokabel ( 3,5 mm jack naar 2x tulp ) vanaf m'n pc naar mijn audiomeubel lopen. Totale lengte is een meter of 15. Ik moest helemaal rondom.

vertraging merk je niet.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Gewoon naar de eerste de beste winkel gaan die wat doet met audio en vragen naar een kabel met je wensen levert doorgaans op wat jij wilt. Misschien met een verloopje extra hier of daar.

Alles kan stuk.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:30
Yousif schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:54:
Ik raad je in ieder geval aan gewoon de goedkoopste te pakken.
Voor 16 meter kan het wel nuttig zijn even te kijken naar afscherming en/of weerstand. Het is natuurlijk wel handig als het signaal dat er ingaat er ook weer op een behoorlijk niveau uitkomt aan het einde

Buiten dat, zou ik er nog eerder over denken zoiets zelf te maken, 2 stekkertjes (male/female) en dan kan je een beetje kwalitatief audio kabel gebruiken..

[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 17-08-2008 15:29 ]

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
En de MM mijden hiervoor, als die lui ergens duur in zijn zijn het wel kabels en accesoires. Daar schrik je gewoon van...

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:10:
haha maar ben wel een beetje bang dat dan mijn beeld niet gelijk loopt met het geluid. snap e vous?
Je beeld gaat over dezelfde afstand als je geluid, dus het loopt allebei evenveel achter. Dat is overigens 16/300000000=5,33333333 × 10-8 seconde. Ga je niet merken :)

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-02 14:08
misschien handiger om gewoon een goede tulp kabel te pakken en dan elke kant tulp naar jack, aangezien dit vaak kwalitatief betere kabels zijn ?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Optisch kabeltje geen optie trouwens?

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 12:01
Ik koop hier m'n kabels: http://www.mcsnet.nl/index.html en hij heeft ook tot 20 meter. Ik heb zelf een proffesionele audiokabel van m'n mediaplayer naar m'n versterker en doet het uitstekend.

• Wiethoofd
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

ik heb bij allekabels.nl een 25meter audiokabel (3,5mm naar 2x tulip) en 25meter s-videokable gehaald, ik heb alleen last van de vertraging als ik m'n computer (aan het andere eind van de 25 meter :+) hard genoeg zet om hem bij de tv te kunnen horen (tv loopt dan achter).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Die vertraging heeft -helemaal niets- met de lengte van de kabel te maken.
Maar alles met eventuele vertraging van je TV zelf en de reistijd van geluid door de lucht, die vele malen trager is dan door een stukje koper.

[ Voor 49% gewijzigd door remco_k op 18-08-2008 15:53 ]

Alles kan stuk.

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02 12:31
laatst nog zon kabel gekocht van 20 meter in Beverwijk op de Zwarte Markt voor 2,50 euro :)
Pagina: 1