Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xp]Slaapstand en standby doen het niet vanzelf

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Nouja ze doen het niet na 25 minuten idlen van der pc, als ik handmatig het inschakel doet het het wel. Ik snap er niks van, volgens mij valt hier niet veel aan in te stellen. de TFT's gaan wel vanzelf na 15 minuten op standby.
Want vannacht dacht ik maar eens slaapstand in te schakelen, deed die niet, toen mIrc uitgezet, deed die nog niks, toen maar standby geprobeerd, die ging ook niet vanzelf in.

Verwijderd

De computer wordt soms niet in de slaapstand gezet en het foutbericht 'Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de API te voltooien' wordt weergegeven in Windows XP SP2, Windows XP Tablet PC Edition 2005 of Windows XP Media Center Edition 2005.

KB909095

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:X

Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand met dergelijke forumervaring wel zou weten hoe je je topicstart opstelt..
Wat heb je verder eigenlijk nagekeken wat een mogelijke oorzaak kan zijn?
Ik zie dat nergens terugkomen, en dat sommige drivers of applicaties S3 kunnen tegenhouden is wel terug te vinden met wat onderzoek.

Doe eens wat meer moeite om in ieder geval iets op te zoeken?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.