• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 21:00

H.Boss

Hugo Boss

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb even een vraag betreffende dit moederbord, ben heel google afgegaan incl. de site van gigabyte zelf en kom er niet uit. Het is maar een kleine vraag, misschien niet eens nodig.

Wat betekent dit precies?:

(Note) This motherboard is designed with VRD11.1 power phase, and cannot be compatible with VRD10 designed CPU. Please refer to "CPU Support List" for details.

ik heb de cpu support list gechecked, en alle cpus van de 45nm reeks worden ondersteund. Zijn er dan bepaalde revisies die niet ondersteund worden door die note?

Mvg,

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Verwijderd

Hoezo? 11.1 klinkt nieuwer dan 10. Het kan toch juist zijn dat zeer oude CPU's niet compatible zijn met jouw bord (ik neem aan dat dat geen probleem is als je het over 45 nm hebt)?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 00:53 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De S775 Pentium 4s kun je er niet meer opprikken. Alle C2Ds gaan er wel gewoon opwerken.

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Topicstarter
oke, nee dan is het voor mij duidelijk. Ik heb momenteel een Q6600 en wil eigenlijk overstappen naar een Q9550, daarom dat ik dit bordje heb besteld. Maar begreep alleen niet de note.

Harstikke bedankt in ieder geval voor de hulp!!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-01 00:17
Heb zojuist een EP45-DS3 gekocht en geinstalleerd tezamen met een Q9550, werkt perfect en dus een aanrader.

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Topicstarter
Oh mooi om te horen!

Ja ik heb de EP45-DS3L besteld en het verschil met de normale EP45-DS3..dat de DS3L maar een PCI-e 2.0 heeft en DS3 2 x PCI-e 2.0.

Pagina: 1