Toon posts:

19" Rack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een 19" kast ( 2 hoogte eenheden ) waar ik 2 Scsi cdroms in kan bouwen. (of hdd)
(dus met 2 5 1/4 brackets)
Zeg maar dat ik ze intern aangesloten heb en dan 1 kabel naar mijn sampler gaat.

Een paar links naar bedrijven die dit maken zou handig zijn.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11

Opa

Nu Multifocaal!

19" is 50 cm breed, van die serverruimtekasten.
Als je gewoon een externe SCSI behuizing zoekt moet je naar http://www.alternate.nl .

NB: Ze hanteren prijzen EX BTW.....

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
die externe scsi behuizingen heb thuis genoeg staan maar het gaat er juist om dat ze 19" zodat ik ze kan inbouwen in mijn flightcase.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Misschien is een optie om ze zelf te maken? Creatief met aluminium of dun plaatstaal....

Verwijderd

Topicstarter
je krijgt dat toch nooit zo mooi als een echte.

en bij alternate hebben ze alleen gewone externe behuizingen helaas.

Verwijderd

Je kunt toch gewoon een 19" kast kopen (electronicawinkel), er aluminium hoekprofielen (ijzerhandel) inschroeven voor de drives, drie gaten achterin boren met daarin tules (electronicawinkel) voor de kabels, en twee gaten zagen in de voorplaat (en mooi bijvijlen). Met een decoupeerzaag is dat zo gepiept, want het is aluminium.

19" kasten vind je van 60 piek tot 150 piek (4HE) bij de meeste electronicawinkels.

Je kunt het ook laten doen bij een werkplaats (gouden gids metaalbewerking) maar dan betaal je al snel erg veel geld.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29
19" rack in flightcase? Hoop dat je een ander soort rack vind dan wat ik laatst moest helpen inbouwen, damn dat kreng was zwaar!! Of gaat het om een niet verplaatsbare oplossing? Zag in de Pricewatch wat aanbieders van 19" rack spul.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb verschillende flightcases.
1 case voor mŽn sampler + dan die scsi shit.
en dan natuurlijk flightcases voor mŽn syths,mengtafel etc.
Zo zwaar is dat nu ook weer niet.

Ik wil ook de id kunnen instellen van de beide scsi apparaten. (liefst aan de voorkant)

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Alternate heeft ook 19" cases hoor. Vanaf 439,- ze staan alleen niet op de site. Je kan wel ff bellen met de lieftallige telefonistes O+
Pagina: 1