Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista start dingen op met afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Ik gebruik tot redelijke ergenis vista(snelheid... 1.73 single core xp laptop draait soepeler als 2.2 ghz dualcore met vista.......)

Het opstarten heb ik redelijk snel gekregen(1 minuut 11 is de browser werkend) maar het afsluiten duurt net zo lang...

Nu vind ik overal dezelfde register tweak om vista afsluiten te versnellen, die van kill applications..die tijd inkorten.. Dat scheelt wel. maar op het moment dat ie afsluit. dan sluit ie alle applicaties(vlot) dan gaat ie niksen... en daarna gaat de 2e hardeschijf opstarten (intern) en daarna gaat de cd in de cdspeler opeens toeren maken... Zijn we dan aan het opstarten of aan het afsluiten...???

Weet iemand hoe ik het afsluiten sneller kan krijgen. en dat ie overbodige dingen lekker laat voor het is(zoals 2e schijf opstarten, cd's gaan lezen e.d.)

Alvast bedankt

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 03-08-2014 12:43 . Reden: naam op verzoek verwijderd ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51
Die cd bij afsluiten, zou dat niet kunnen komen door een virusscanner? Kan me nog van vroeger herinneren dat virusscanners bij het afsluiten je aanwezige floppy controleert (omdat je daar de volgende keer mee kan booten), misschien dat dit bij cd's hetzelfde is?

Maar waarom zou je uberhaupt elke keer als je de pc uit- en aanzet ook windows volledig laten afsluiten en opstarten? Voor de gevallen dat je geen system restart nodig hebt, kun je toch hibernate gebruiken?

[ Voor 29% gewijzigd door sewer op 16-08-2008 23:54 ]

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kijk eens met filemon wat er gebeurt aan IO.

Aangezien je tweede HD en je CD speler gaan opspinnen lijkt het erop dat hij op zoek is naar een bestand of iets dergelijks.

althans, ik hoop dat je het kan gebruiken, weet niet waar in het afsluitproces hij je hd en cd laat opspinnen.

Die tijd net voor het opspinnen, dat hij niets lijkt te doen, wordt waarschijnlijk gebruikt om op je actieve hd te zoeken naar het bestand.

Can`t live without the mods

Verwijderd

Topicstarter
Blijft gek, want me 2e drive is leeg. en niet lang na het opspinnen van bijde gaat ie helemaal uit...
Ik denk dat ik de sluimerstand maar ga gebruiken :)

Bedankt voor julie antwoord en die tip:)