Ik vermoed een Reclame-account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vordreller
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-03-2024
http://tweakers.net/gallery/271330
Deze user heeft deze post gemaakt: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2705415

In mijn ogen is dit pure reclame. Kijk trouwens eens op z'n profiel, allemaal doorverwijzing naar de site en het merk waarvan ie zegt dat ie het zo goed vind, dat het zo goedkoop is, enzvoort.

Registratiedatum: 16 augustus, vandaag dus. Lijkt me verdacht, ik vermoed dat dit een profiel is dat aangemaakt is om reclame neer te zetten.

Kan iemand dit onderzoeken, of wordt hier doorgaans niks aan gedaan?

Wat voor score geef je zoiets trouwens? Het gaat inderdaad over het onderwerp, maar het doet mijn wenkbrauwen enorm fronsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die laatste zin is keiharde spam inderdaad. Ik denk dat het het makkelijkste is dat een PowerMod dat wegsloopt en dat verder afhandeld. Verder zou ik die reactie de score geven die hij verdiend, zonder spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

over accounts die 'reclame' maken gesproken: [Verwijderde gebruiker]
staat wel elke keer op 1 in de nieuwsbrief maar heeft al z'n karma tot aan januari-maart? 2008 gehaald en zit nu alleen pageviews te maken (Lees: F5 drukken of een bot die het doet)

En als score zou je 0 (neutraal) kunnen stemmen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Dat hoge aantal pageviews komt denk ik doordat het een shop zonder PW-Abbo is, dan moet je steeds overal in de pricewatch handmatig je cartridges invoeren (the horror :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat kan natuurlijk ook :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky