Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Enquete Mobiel internet en LBS

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-10 11:06
Ik ben voor school bezig met het onderwerp Location Based Services. Om een beetje inzicht te krijgen in de bereidwilligheid van gebruikers heb ik een enquête opgesteld.
Als ik een dergelijk topic hier niet mag plaatsen (denk het niet, geen promotie, puur eigen onderzoek) moet deze thread maar gesloten worden door de mods.

De enquête, het zijn maximaal 8 vragen en dit kost dus erg weinig tijd.

Ik heb dit forum gekozen omdat ik onderscheid wil aanbrengen tussen technisch aangelegde mensen en de gewone gebruikers. Jullie vallen dus onder de ervaren gebruikers, moet nog een goede spot vinden voor onervaren gebruikers. Waarschijnlijk word dat het station ofzo, der zijn niet echt veel fora die zich puur richten op deze groep. Voorstellen wat dit betreft zijn welkom natuurlijk.

Ik wil iedereen bedanken die even tijd heeft genomen voor deze enquête. Eventuele suggesties of opmerkingen kunnen in deze thread uiteraard geplaatst worden.

Waarschijnlijk zal er op een gegeven moment een statistieken pagina bijkomen. Mochten jullie hierin geïnteresseerd zijn dan laat ik het jullie weten in deze thread.

p.s.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te doen aan beveiliging. Zie je toch ergens een maas (en ja SQL injection word afgevangen dus het liefst geen "DELETE FROM"'s in de textarea's :)) dan hoor ik hem graag, leer ik weer wat van.

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 16-08-2008 20:28 ]

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De algemene richtlijn op GoT is dat het niet zomaar mag en je dus eigenlijk wel eerst toestemming moet vragen. Ik heb hem wel ingevuld though :)

• jozuf
Ok. Bedankt iig voor het invullen!

Gelijk excuses voor het ongevraagd plaatsen van mijn enquête, ik ben net nieuw hier op GoT en weet nog niet alle ins & outs. Had beter geweest als ik de richtlijnen eerst even had doorgenomen.

Nogmaals excuses.

edit:

Ga maar even een mailtje tikken naar een mod om hem hier op te wijzen en alsnog toestemming te vragen

[ Voor 20% gewijzigd door jozuf op 16-08-2008 18:58 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

ik heb em ook ingevuld, maar al 2 spelvauden ontdekt. 'Zoekmachine' en 'deelnemen'

Verder moet je aan mods etc. toestemming vragen om een dergelijk topic te mogen starten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Nog een foutje ontdekt: Installeerd u weleens applicaties op uw telefoon? Installeerd moet installeert zijn.

En nog eentje; een zoakmachine die rekening houd_ met uw locatie. Houd moet zijn houdt

Uiteraard ook je enquete even ingevuld :+

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 19:03 ]

• jozuf
ach ja de spelfouten hè.

Beetje snel getypt bij het programmeren, nog wel nagelezen, maar gebeurt wel is. de 'zoakmachines' zijn Inmiddels gefixt.
Waar haal je dat 'deelnemen' vandaan? Staat nergens in de vragen toch?

edit:
haha het lijkt wel een spelchecker hier.... note to self: gooi de spelchecker over je zooi voordat je het post op een forum ;)

[ Voor 23% gewijzigd door jozuf op 16-08-2008 19:03 ]

Verwijderd

jozuf schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:02:

Waar haal je dat 'deelnemen' vandaan? Staat nergens in de vragen toch?
Na het invullen van de enquete krijg je deze zin te zien; Uw antwoorden zijn opgeslagen. Bedankt voor het deelnamen aan deze enquête!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 19:10 ]

• jozuf
ah ok, bedankt.

Ik ben aan het zoeken naar een Moderator, kan iemand vertellen waar ik een dergelijke vraag het best deponeer? Kan het niet echt vinden

edit:

lama ik ben scheel (wel te zien aan de spelfouten :))

edit2:

Net whoami gemaild (één van de moderators van deze categorie) is dit de juiste persoon of moet ik hogerop? We zullen het wel zien...

[ Voor 123% gewijzigd door jozuf op 16-08-2008 19:16 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je vraag is inmiddels bij ons aangekomen. Ik zie overigens niet wat dit met SEA te maken heeft :?
Waar hoort mijn topic?
Verder is je enquete niet van toegevoegde waarde voor ons (GoT in zijn algemeen) en dat is toch wel een vereiste (de enquete is, zeker met zo weinig representatieve vragen, dus niet echt van nut voor ons en dan is nog maar de vraag of de resultaten gepubliceerd worden en ook iets betekenen...) en vrees ik dat je in het juiste forum (zie voorgenoemde link) ook weinig kans maakt daardoor.

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 16-08-2008 20:03 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.