Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

HTML nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:
  • 1.128 views

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11 20:07
Wat is een goed programma om HTML nieuwsbrieven te maken , heb namelijk al verschillende programma's gebruikt , onder andere word en publisher om een opmaak te maken en deze om te zetten naar html .

Maar als ik ze dan in een verzend programma inlaad of als ik ze uiteindelijk verstuur dan klopt er niks meer van de opmaak en staat alles door elkaar.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Notepad, gvim of een andere tekstverwerker die plain text aan kan. Probeer geen nieuwsbrief in een wysiwyg editor te maken, want dat gaat gegarandeerd fout.

Lees anders http://www.sitepoint.com/article/code-html-email-newsletters voor je begint met schrijven :)

Verwijderd

Probleem met html mails is dat veel emailprogramma's, met name online, niet alles ondersteunen. Met name css wordt vaak niet 100% ondersteunt, hou daar rekening mee.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Een WYSIWYG editor gebruiken kan best voor het maken van een simpele nieuwsbrief, alleen je moet er niet te veel toeters en bellen in steken. E-mail nieuwsbrieven moeten eigenlijk het liefst nog in html 3.2 opgemaakt worden qua cross-emailreader (nieuw galgjewoord?) support. Mede dankzij outlook 2007 (die de meeste css en image support vernacheld heeft) zijn we wat dat betreft weer helemaal terug in de jaren '90.

In het platform waar wij mee werken zit gewoon een FCKeditor ingebouwd zelfs en dat werkt perfect. Wat wij meestal aanraden is om te beginnen met een al standaard template en die te verbouwen, maar blijf alsjeblieft *verre* van word of publisher om dingen om te zetten naar HTML, want dat gaat *zeker* niet goed :P

erg goed en simpel e-mail nieuwbrieven platform (al zeg ik het zelf :P O-) )
Werkt alleen ivm onze spam regelgeving alleen als je een kvk'tje hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door SchizoDuckie op 16-08-2008 20:53 ]

Stop uploading passwords to Github!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
In de Devschuur (waar WEB dus onder valt) hebben we het over zélf maken. Kant-en-klare programma's zijn prima te googlen lijkt me.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.