Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

probleem bij opstart windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• rikjurne
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-10-2022
Ik heb hier een computer merk medion PC MT6 type MED MT 224A Pentuim 4 met volgende foutmelding. Wanneer je de computer wilt opstarten krijg je de volgende melding " Fout tijdens laden van besturingssysteem" . Eerst was er gedacht dat de harde schijf defect was maar met een nieuwe harde schijf te plaatsen is het probleem nog steeds hetzelfde. Wanneer je opstart vanuit de cdrom kun je windows XP home zonder problemen installeren maar wanneer hij terug opstart dan krijg je weer hetzelfde probleem. Wie kan er mij helpen? Wat er juist gebeurd is met die computer weten we niet. Er hebben daar Polen mee gewerkt en dan kwamen ze plots af met dat probleem.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16

• rikjurne
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-10-2022
Heb al een reset van het moederbord gedaan ( batterij uitgehaald, 1minuut gewacht en ondertss op de startknop gedrukt) maar dezelfde probleem blijft . Ook heb ik de spanningen al gemeten op de voeding terwijl de pc aanligt en die blijken normaal. informatie van het moederbord vindt ik anders niet . Wie kan mij helpen?

[ Voor 12% gewijzigd door rikjurne op 16-08-2008 14:18 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

*Jij* kunt je helpen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder schuift een Tweaker zijn problemen niet af op een stel Polen. Doe gewoon
wat je zelf kunt, het is hier geen helpdesk.

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 16-08-2008 23:28 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.