Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke home cinema set als vervanging voor mijn stereo versteker met 2 lompe luidsprekers. Op dit moment heb ik daar m'n ipod 2g aan hangen met tulpstekkers, maar ik wil graag iets anders omdat ik m'n ipod niet met de AB kan bedienen. Ik heb op kieskeurig.nl gezocht en ben bij mediamarkt geweest om tme te laten voorlichten, maar 't is nog niet helemaal duidelijk. Ze adviseren me een panasonic set met usb en ipod dock.
Een paar vragen waar ik nog geen antwoord op heb:
* kan ik met behulp van de usb poort van een home cinema set een externe harddisk aansluiten, waar ik mp3 en dvd bestanden op kan zetten? Of moet ik dan zorgen voor divx bestanden, die een mindere (???) kwaliteit leveren op mijn doodnormale 55 inch crt tv?
* kan ik handig door muziek mappen op de harddisk bladeren zonder de TV aan te hebben staan, dus met het display van de set zelf me redden?
Een paar vragen waar ik nog geen antwoord op heb:
* kan ik met behulp van de usb poort van een home cinema set een externe harddisk aansluiten, waar ik mp3 en dvd bestanden op kan zetten? Of moet ik dan zorgen voor divx bestanden, die een mindere (???) kwaliteit leveren op mijn doodnormale 55 inch crt tv?
* kan ik handig door muziek mappen op de harddisk bladeren zonder de TV aan te hebben staan, dus met het display van de set zelf me redden?