Toon posts:

Hoe warm is jou laptop??

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens dit is mijn laptop en hij wordt zoveel graden;

50 graden celsius TOSHIBA MK2552GSX (250,1 GB)
45 graden celsius ACPI
50 graden Intel Core 2 Duo T5750 2.0 Ghz

Tis een Belinea obook 5

Hoe heet wordt jullie laptop?? Ik heb deze specs van Speedfan
Groetjes Bo.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Wat wil je met dit topic bereiken? Dat iedereen zomaar lukraak wat temps gaat posten ofzo? Slaat nergens op en is ook totaal niet boeiend lijkt me. Als je problemen met je temps hebt kun je daar altijd nog vragen over stellen hier op GoT maar gebruik, voordat je weer zo'n soort topic opent eventjes de search ;)

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik vind het raar dat hij op idle 45 -55 graden is daarom wilde ik graag weten wat de rest heeft. :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Er zijn genoeg reviews van laptops te vinden waar temperaturen staan vermeld. Daarmee zou je prima kunnen vergelijken. Je temperaturen zijn prima kan ik uit eigen ervaring zeggen.

Dit topic biedt geen meerwaarde en is een simpele uitzoekvraag. Dat is de reden dat ik hem ook sluit.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:51:
Ja ik vind het raar dat hij op idle 45 -55 graden is daarom wilde ik graag weten wat de rest heeft. :)
Dat is per laptop verschillend :). Ieder soort laptop steekt namelijk anders in elkaar qua hardware, koeling en het design. Vergelijken is dus ook niet echt mogelijk.

Wat betreft de temperatuur. Waarom is het raar dat deze idle 45/55C is? Mijn laptop doet dat gelukkig ook. Ik moet er niet aan denken dat de ventilator steeds onnodig aanspringt om de temperatuur naar 30C te krijgen ;).

Mocht je toch problemen ondervinden met de temperatuur (alsin, het apparaat crashed. 50C is niet veel ondanks een mens zich daar wel de vingers aan branden kan) dan kun je eens kijken of de koeling niet vol met stof zit. Zorg er dan voor dat je het apparaat schoonmaakt en in een koele ruimte zet. Zodra de crashes op dat moment weg zijn weet je genoeg :).

edit:
/laat 8)7

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.