Ik heb al een tijdje Vista en ben er (in tegenstelling tot vele anderen) erg tevreden over. Nu begint de laatste tijd mijn PC wel wat sloom te worden, in die zin dat mijn HDD constant zit te swappen. Waarschijnlijk dus omdat hij mijn pagefile aan het gebruiken is. Dit is echter in idle stand, de PC is net opgestart en toch begint hij allerlei dingen te doen waarvan ik niets weet. Ik heb 2Gb geheugen waarvan er op dat moment 1.4 gebruikt werd (zie screen). Een spelletje spelen (CoD2 op DX7) met Firefox en Windowsmediaplayer op de achtergrond is zo omogelijk geworden door de constante lag (het spel gaat elke keer wat haperen als de HDD bezig is).
Hier is de screen.
Hier zijn de Specs:
C2D e4300 (@ 3.0GHz)
Gigabyte P965-DS3
Nvidia 8800GTS 320Mb
2Gb DDR2 geheugen (Kingston PC5300)
HDD1: Maxtor 300Gb (wordt bijna niet gebruikt, staat enkel data op)
HDD2: Samsung Spinpoint 500Gb in 2 Partities (25gig Windows, rest data)
OCZ 420 Watt voeding
De Samsung HDD zit wel redelijk vol maar dat is toch geen excuus voor het hoge ram gebruik?
Hopelijk weet er iemand van jullie wat tips of manieren om dit toch weer normaal te krijgen.
Iig bedankt
Hier is de screen.
Hier zijn de Specs:
C2D e4300 (@ 3.0GHz)
Gigabyte P965-DS3
Nvidia 8800GTS 320Mb
2Gb DDR2 geheugen (Kingston PC5300)
HDD1: Maxtor 300Gb (wordt bijna niet gebruikt, staat enkel data op)
HDD2: Samsung Spinpoint 500Gb in 2 Partities (25gig Windows, rest data)
OCZ 420 Watt voeding
De Samsung HDD zit wel redelijk vol maar dat is toch geen excuus voor het hoge ram gebruik?
Hopelijk weet er iemand van jullie wat tips of manieren om dit toch weer normaal te krijgen.
Iig bedankt
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.