Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Live CD registrer bijwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views

• Wouter7
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08-2022

Wouter7

Enjoy every day.

Topicstarter
Hallo,

Kheb hier een pc die als ik opstart een BSOD heeft. Met een beetje opzoekwerk kwam ik op deze oplossing uit van M$ zelf.
Error Message: Stop c000021a {Fatal System Error} The Session Manager Initialization System Process...

Hierin moet je het register bewerken MAAR dit kan niet aangezien mijn pc niet meer opstart. Dus dacht ik met een (linux) live cd het register te bewerken. Ik vond 'Emergency boot disk cd' maar deze ondersteund alleen maar registers van windows 9X.

Heeft er iemand een beter live cd dat ik kan gebruiken? Of een manier om via linux het register te bewerken? (Wine heb ik geprobeert maar dit lukt ook niet)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In de Windows Clients - Policy kun je lezen dat wij hier graag de Windows versie in de topictitel willen zien.

Verder mist er nog veel meer aan inzet van jouw kant - je kan met elke LiveCD met registry tools (BartPE bijvoorbeeld) je registry als een extra hive inladen.
En aangezien je ook nog van mening bent dat je verbasteringen van bedrijfsnamen met een baard van hier tot Timbouctou kan maken zit er niet veel anders op dan je te wijzen op de Algemene Faq
en je vriendelijk doch dringend te verzoeken een nette poging te doen, waar je iets meer moeite laat zien dan hier.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.