Toon posts:

Film kijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu 2 dgn de acer aspire one 110 (versie linux) in huis. Ziet er mooi uit, fijn toetsenbord en internetten gaat prima. Dat de boxen aan de onderkant zitten vind ik vreemd. Weet iemand of dat ook zo is bij de Asus eee 900? In de winkels weten ze weinig wat de netbooks nou wel en niet kunnen en ik zie hier ook weinig staan over films kijken.

Ik dacht dat je Avi bestanden kon bekijken via een usb stick, maar dit doet ie niet! Weet iemand met welk netbook je wel films kan afspelen? Wil hem ruilen maar weet nu niet voor welke. Hoor graag wat tips

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

En wat als je nou eens zelf verder zocht dan je nu al doet?
AVI bestanden kan je afspelen mits je de juiste codecs hebt (zoals dat geldt voor alle audio en video bestanden), zoek eens naar een codec pack.

Alles kan stuk.

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-01 18:38

Gorion3

ABC++

Je moet waarschijnlijk codecs installeren daarvoor, of je kan het programma VLC player installeren, hiermee zou dat perfect moeten gaan.. (als de netbook snel genoeg is, verwacht geen 1080P films ;))

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Beste paulita,

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Note: Met google moet er genoeg te vinden zijn. Probeer eens een player als VLC of GOM Player. Filmpjes moet zo'n netbook best aankunnen.

Dit topic is gesloten.