Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

prullenbak verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views

Verwijderd

Topicstarter
Paar maanden geleden icon van mijn recycle bin verwijderd van de desktop, dus ik had een icon van de recycle bin in mijn taskbar staan, dit icon heb ik per ongeluk verwijderd. Nu is het probleem dat als ik nu iets verwijder het niet van de harddisk wordt verwijderd. Hoe krijg ik mijn recycle bin icon terug? Ik heb al veel dingen geprobeerd, zoals bijv.
Right Click desktop>Properties
Desktop>Customize
Click on the Recyle bin & select Restore

Werkt niet.

Groeten uit Bangkok.

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:38

alm

Misschien moet je eens via Google zoeken, want daarmee vond ik zo de oplossing. Het lijkt erop dat je helemaal niet gezocht hebt naar een oplossing. Welke zoektermen heb je reeds gebruikt?

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-11 20:41
In de veronderstelling dat je Windows XP gebruikt:
http://www.5starsupport.com/xp-faq/1-24.htm (2e methode heb ik zelf al eens succesvol toegepast)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Onze huisregels zijn nog steeds niet veranderd in twee jaar tijd.

Gelieve de Windows Clients - Policy door te lezen wat er ontbreekt aan je huidige topicstart, zo vermeldt je niet eens welke Windows versie het om gaat en met wat Googlewerk moet je ook al wat hints tegen komen hoe je je recycle bin kan herstellen.

Dit is in ieder geval niet de manier om en topic te openen - nog steeds niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.