Toon posts:

Nieuwe Installatie!

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste, tweakers

Ik heb vandaag bij een vriend een schone, windows installatie erop gezet.
Deze is echter SP1, ik heb er nog geen anti-virus op kunnen zetten. In verband met tijd gebrek, vandaar dat ik morgen even terug ga. Echter is er wel internet op actief, is de kans nou groot dat hij enige virussen op kan lopen, hij speelt alleen een beetje World of Warcraft en surft een beetje, op wel bekende website's.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:24

MsG

Forumzwerver

Ik had meteen een virus te pakken bij de installatie van windows zonder SP's, tenzij hij misschien meteen firefox download en dan daarmee surft. Die mag wat minder op het systeem zelf doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik denk ik pech morgen, want die gast surft als een gek.
Ken ik morgen alles dus weer opnieuw doen...-_-, had gewoon meteen SP3 ermee op moeten zetten!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-01 18:31
Ik installeer nooit virusscanners en heb nooit last van virussen. Zolang je gewoon alles patcht van windows en niet op random ad's klikt en dingen gaat downloaden is er geen enkel probleem.

Oh wacht even, je hebt het over windows XP :? :S Ik dacht Vista... Dan zou ik wel even naar SP3 patchen... Maar alsnog; als hij windows update volledig draait is er nog niets aan de hand.

[ Voor 33% gewijzigd door Avalaxy op 15-08-2008 21:35 ]

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:20
Zit er nog een router tussen de computer en het internet want dan is de kans klein dat hij 'zomaar' virus binnenkrijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de officiele windows xp+sp3 geintegreert van de Microsoft website binnen gehaald, dus die installeer ik voor de zekerheid morgen even opnieuw, want dan staat gelijk SP3 erop met alle nieuwe updates.

Edit: er zitten wel 2 routers tussen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 21:40 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Dit is niet helemaal de bedoeling van GoT. Daarnaast is het in ieder geval al het verkeerde sub-forum.

Ik sluit hem en wil je adviseren om Het algemeen beleid te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.