8600 gtg vs asus striker

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• prutsertje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-07-2022
Geachte medetweakers,

heb recent 2 xfx 8600gt(pv-tb4g-ydq3 v2.0)in goed vertrouwen van een medetweaker gekocht met de bedoeling een sli opstelling te maken.
Ik weet dat het makkelijker is om een X2 of 9800 of ff wachten op nieuwe geforce of weet ik veel welke kaart aan te schaffen maar ik wou gewoon een sli opstelling proberen.
Kwestie van hobbyen.
Ik heb een asus striker moederbord,4 gig geheugen(waarvan maar 3,25 gezien wordt daar ik geen 64 bit`s systeem draai i.v.m. drivers voor mijn netwerkkaart)quad core 6600 procje.
Als ik 1 van de 2 kaarten in mijn moederbordje prik(na de oude soft en hardware matig te hebben verwijderd,hem van stroom te hebben voorzien e.d)krijg ik 1 lange en 3 korte piepjes te horen maar geen beeld terwijl de P.C. wel gewoon doorstart.

Heb ik 2 kapotte kaarten gekocht,zijn ze niet compatible met mijn mobo...help me ik weet het niet meer.. 8)7 8)7 8)7 8)7

moet natuurlijk zijn 8600 gt

[ Voor 1% gewijzigd door prutsertje op 15-08-2008 21:15 . Reden: verkeerde titel ]

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 17:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Heb je de kaarten ook al één voor één geprobeerd? (apart dus)

[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 15-08-2008 21:26 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

De 8600GT heeft een gewone PCI-e aansluiting nodig neem aan dat hem daarin hebt gedrukt. ;)
Dus het zou in principe gewoon moeten werken.
Heb je al eens een ander PCI-e slot geprobeerd? Je hebt namelijk 3 PCI-e sloten voor de videokaarten.
Slof in het slot misschien?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 21:30 ]

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-04 01:07

PcManiaxx

ondertitel duh

Kwestie van hobbyen? Heb je uberhaupt wel eerst zelf dan wat onderzoek gedaan? :)

Raadpleeg eerst is de troubleshooters hier.

• prutsertje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-07-2022
Heb allebei de kaartjes geprobeerd,alle PCI-e sloten heb de troubleshooter doorzocht maar zoek nog wel ff verder,heb toch weekend :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje weinig eigen inzet...

Er is nog zat wat je kunt doen (beginnende bij kabels controleren :o ), kijk hier voor meer:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Pas als je dat allemaal doorgenomen hebt (doen, niet alleen lezen!) en in staat bent in je topicstart te melden exact wat je geprobeerd hebt met welke onderdelen en wat er toen gebeurde ben je klaar voor een topic over niet op willen starten. Bovendien horen die topics niet hier maar in PMG.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.