Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Beste mensen,
Sinds een maand heb ik de HTC Touch Diamond waar ik Tomtom Navigator 6.0 opgezet heb. Als ik deze opstart staat er eerst op beeld 'Geen GPS apparaat' waarna deze gaat zoeken naar mijn interne GPS- ontvanger. Een aantal tellen later komt ie op met 'zoeken naar GPS- informatie'. Alleen hier blijft ie op haken. Hij komt nooit met GPS- informatie waar ik ook sta. Als ik Tomtom weer terug zet naar fabrieksinstellingen kan hij wel weer GPS ontvangen maar na een aantal keren tomtom gebruikt te hebben is het weer mis.

Ik heb gezocht op google en op tweakers maar heb nog geen oplossing gevonden. Ik heb al wel geprobeerd om in Tomtom niet de ingebouwde gps te selecteren maar 'andere gps ontvanger' op Com4. Ook dit werkt helaas niet.

Wie o wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Hier vind je normaal wel de oplossing.

Trouwens, ben je niet vergeten eens QuickGPS te runnen? Moet je wel af en toe eens doen om je satellieten "up te daten" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
Ik heb deze topic inderdaad al gezien maar hier stond mijn oplossing ook niet bij. Ook heb ik de nieuwste gps informatie binnen gehaald met het toestel. :) btw, er staat ook wel eens dat het 'verlopen' is. Als je deze dan download issie weer voor 6 dagen beschikbaar. Als je buiten deze 6 dagen bent en niet download kun je toch wel gewoon gps-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
gertjan1985 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:51:
Ik heb deze topic inderdaad al gezien maar hier stond mijn oplossing ook niet bij. Ook heb ik de nieuwste gps informatie binnen gehaald met het toestel. :) btw, er staat ook wel eens dat het 'verlopen' is. Als je deze dan download issie weer voor 6 dagen beschikbaar. Als je buiten deze 6 dagen bent en niet download kun je toch wel gewoon gps-en?
Wel goed gezocht in de TS naar dit regeltje: Mijn GPS verbinding valt telkens weg?
Oftewel, heb je aGPS aanstaan??? Verder zou ik gewoon in dat topic je vraag stellen, heb je de grootste kans op een snel antwoord.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
Ik heb overal gezocht hoe ik Agps eventueel moet uitzetten maar ik kom nergens tot het antwoord. Ik heb ook al gekeken en gevraagd in de HTC Touch Diamond- topics maar daar ben ik tot dusver nog niet verder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Xanion schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:51:
[...]

Wel goed gezocht in de TS naar dit regeltje: Mijn GPS verbinding valt telkens weg?
Verder zou ik gewoon in dat topic je vraag stellen, heb je de grootste kans op een snel antwoord.
Niet alles hoeft in de grote topics. Als een TS goed onderbouwd is, dan mag het als topic blijven bestaan. (Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 17:32

GurbY{nl}

GurbY{nl}

gertjan1985 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:22:
Ik heb overal gezocht hoe ik Agps eventueel moet uitzetten maar ik kom nergens tot het antwoord. Ik heb ook al gekeken en gevraagd in de HTC Touch Diamond- topics maar daar ben ik tot dusver nog niet verder gekomen.
Toch nog even de post direct boven je goed lezen dan; met die link kom je direct in het stuk tekst waarin staat SCHAPS advanced config en da's een progje waar je AGPS mee aan- of uit kunt zetten.
(edit: moet UIT staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266840

Waarom kan QuickGPS de coördinaten van de satellieten maar voor zeven dagen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
gyedema schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 07:55:
[...]

Toch nog even de post direct boven je goed lezen dan; met die link kom je direct in het stuk tekst waarin staat SCHAPS advanced config en da's een progje waar je AGPS mee aan- of uit kunt zetten.
(edit: moet UIT staan)
Bedankt! Ik had het niet zo begrepen dat dat programma zo heet. Maar ik heb gekeken naar agps maar die stond bij mij op disabled... :( En nog steeds problemen met de gps!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

gertjan1985 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:24:
[...]

Bedankt! Ik had het niet zo begrepen dat dat programma zo heet. Maar ik heb gekeken naar agps maar die stond bij mij op disabled... :( En nog steeds problemen met de gps!!
Erg vervelend allemaal. Er kunnen zoveel mogelijkheden zijn die je GPS verstoren dat een pasklare oplossing eigenlijk niet te geven is.. Als het nu echt niet lukt, zou je eens een harde reset kunnen doen. Dan staat alles er weer standaard op. [zoals een soort schone xp of vista install] Quickgps draaien en dan TT installen en even testen voor je weer andere dingen met je device gaat doen. Laat even weten wat je bevindingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
Ga ik doen! Ik zal mijn bevindingen posten!

BTW, is het ook verstandig om een firmware update te doen?

Rom versie is 1.37.172.3 NLD
Datum: 07/01/08

Hoe moet je die datum eigenlijks lezen? De 1e van juli of 7 januari?

[ Voor 68% gewijzigd door gertjan1985 op 24-08-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

gertjan1985 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:30:
Ga ik doen! Ik zal mijn bevindingen posten!

BTW, is het ook verstandig om een firmware update te doen?

Rom versie is 1.37.172.3 NLD
Datum: 07/01/08

Hoe moet je die datum eigenlijks lezen? De 1e van juli of 7 januari?
Dat 1 juli 2008..maar is niet echt belangrijk.. :+
Een rom-update doen is misschien wel handig. Maar hangt er een beetje vanaf of je een branded of non-branded hebt. Non-branded kan je de rom ophalen van de HTC-site en je rom flashen naar 1.93

Ik zou eerst eens testen of je je GPS weer terug kan krijgen met de rom die je nu hebt. Dan Quickgps draaien. TT erop en kijken of het werkt. Kan je later altijd nog die nieuwe rom erop zetten

succes en ik lees nog wel een keer hier terug of het allemaal gelukt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
210667 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:17:
[...]

Dat 1 juli 2008..maar is niet echt belangrijk.. :+
Een rom-update doen is misschien wel handig. Maar hangt er een beetje vanaf of je een branded of non-branded hebt. Non-branded kan je de rom ophalen van de HTC-site en je rom flashen naar 1.93

Ik zou eerst eens testen of je je GPS weer terug kan krijgen met de rom die je nu hebt. Dan Quickgps draaien. TT erop en kijken of het werkt. Kan je later altijd nog die nieuwe rom erop zetten

succes en ik lees nog wel een keer hier terug of het allemaal gelukt is..
Helaas helaas!! Ik heb een hard- reset toegepast en alles er weer opnieuw op maar krijg de 1e keer en 2e keer wel gps informatie binnen en doet ie het prima.. Probeer ik m daarna weer paar keer op te starten zegt ie constant 'zoeken naar bruikbare gps signalen' oid.
Hoe kun je trouwens zien of je een branded of non branded hebt? Heb zo'n vodafone geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

gertjan1985 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:10:
[...]

Helaas helaas!! Ik heb een hard- reset toegepast en alles er weer opnieuw op maar krijg de 1e keer en 2e keer wel gps informatie binnen en doet ie het prima.. Probeer ik m daarna weer paar keer op te starten zegt ie constant 'zoeken naar bruikbare gps signalen' oid.
Hoe kun je trouwens zien of je een branded of non branded hebt? Heb zo'n vodafone geval.
Hij doet het dus wel gewoon. De snelheid van de fixes is ook afhankelijk van waar je je op dat moment bevindt. Bij mij duurt het ook vaak lang. Volgens mij is er niet echt iets aan de hand met je GPS. Test het ook nog eens met Google-maps?!

Als je een m bij vodafone hebt besteld, dan is ie gewoon vodafone-branded. Een rom-update is dan wat lastiger. Het kan wel, maar dan moet je eerst een andere stap nog uitvoeren. Welke? Dat is in het andere topic al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:29
Anoniem: 266840 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:06:
Waarom kan QuickGPS de coördinaten van de satellieten maar voor zeven dagen downloaden?
Omdat die gekke dingen de neiging hebben te bewegen. Dat valt natuurlijk wel te voorspellen, maar ik kan me voorstellen dat als je voor een jaar aan data moet gaan downloaden je wel even bezig bent.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272976

Ondertussen veel gelezen en uitgetest op mijn TD. Maar nadat plots mijn GPS niet meer herkend wordt, krijg ik het niet meer voor elkaar het te herstellen.
Instellingen zijn goed (com poort, baudrate etc) maar zowel QuickGPS, HTC GPS Tool en mijn routeplanner kunnen geen GPS signaal vinden.
Zijn er nog ander systeeminstellingen die gecontroleerd en aangepast moeten worden?
Wie helpt mij op weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 272976 schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:53:
Ondertussen veel gelezen en uitgetest op mijn TD. Maar nadat plots mijn GPS niet meer herkend wordt, krijg ik het niet meer voor elkaar het te herstellen.
Instellingen zijn goed (com poort, baudrate etc) maar zowel QuickGPS, HTC GPS Tool en mijn routeplanner kunnen geen GPS signaal vinden.
Zijn er nog ander systeeminstellingen die gecontroleerd en aangepast moeten worden?
Wie helpt mij op weg!
Wat heb je gedaan nadat gps nog werkte en het moment dat het niet meer werkte. Iets geïnstalleerd, iets getweaked etc..Gps kapt er niet zomaar mee. Mochten al die dingen die je al gecontroleerd hebben niet werken, dan heb je maar één alternatief. HardReset en als dat niet werkt..naar de winkel. {HTC GPS Tool moet je wel even een coldstart laten doen..proces duurt vrij lang, maar dan moet ie wel wat oppakken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
Mijn GPS werd laatst ook niet meer herkend in TomTom. Bleef met het regeltje 'Geen GPS apparaat' schreeuwen. Heb telefoon uit en aan gedaan en toen deed ie het weer. Ik blijf toch een naar gevoel houden van die gps. Het werkt bij mij gewoon niet naar behoren. Frustrerend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Ik heb precies de zelfde problemen, valt vaak weg, na een soft reset doet hij het soms even weer. Nog geen harde reset gedaan. Maar dat ga ik nu uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfraaije
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-08-2021
Is hier al een oplossing voor? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik heb de t-mobile MDA Compact 4 met dus de branded rom 1.37 met tom tom 7.4 draaien. Kan steeds geen gps signssl vinden, htc gps tool en google maps ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik had met de 1.37 rom behoorlijk wat problemen met de GPS. In den beginnen deed hij het goed, maar op den duur leek hij somehow geen contact meer te krijgen met de GPS ontvanger. Zowel interne GPS als com4 GPS switchen werkte in het begin wel, maar ook dat liep op den duur niet lekker.

Sinds ik naar de 1.93 firmware ben gegaan heb ik op dat vlak beduidend minder problemen.

Enkele tips;
Zorg dat Quick GPS nieuwe informatie heeft gedownload.
soft reset je telefoon en start daarna als eerste en als enige programma TomTom op.
Doe dit op een plek waar je gegarandeerd bereik hebt.
Wacht een 5 minuten om te zien of hij wel of geen lock heeft.
Bij geen lock met de interne GPS de MNEA ontvanger op com 4 uitproberen als GPS unit.
Wacht vervolgens weer 5 minuten op een lock.
Voer een harde reset uit, of het liefste een firmware/rom upgrade naar de nieuwste firmware/rom (1.93)
Probeer TomTom op een kaal systeem te installeren, zonder de oude systeem instellingen vanuit bijv SpriteBackup terug te zetten.
Voer bovenstaande stappen weer opnieuw uit (behalve nieuwe firmware/rom installeren als dat niet helpt)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
210667 schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:08:
[...]

Wat heb je gedaan nadat gps nog werkte en het moment dat het niet meer werkte. Iets geïnstalleerd, iets getweaked etc..Gps kapt er niet zomaar mee. Mochten al die dingen die je al gecontroleerd hebben niet werken, dan heb je maar één alternatief. HardReset en als dat niet werkt..naar de winkel. {HTC GPS Tool moet je wel even een coldstart laten doen..proces duurt vrij lang, maar dan moet ie wel wat oppakken]
Hmm.. deze oplossing heeft tot op heden toch gewerkt. Heb een tijd terug een hard- reset uitgevoerd en sindsdien zijn de problemen grotendeels opgelost. Het duurt soms inderdaad wel lang voordat ik gps- informatie binnen krijg maar dat is alleen als ik lang op 1 plek blijft staan. Het is belangrijk om een stuk te rijden en dan even te wachten.
Ik heb nog wel een aantal keren een probleem gehad dat hij mijn interne gps- ontvanger niet detecteerde. ik heb deze aangepast naar andere gps- ontvanger op com4.; Sindsdien heb ik dit probleem ook niet meer gehad. Het is nu afwachten hoe lang het gaat duren voordat ie weer gaat f*cken, maar ik hoop dat het de komende tijd goed gaat!!

Bedankt Heppieboeddah voor je tips!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

210667 schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:08:
[...]

Wat heb je gedaan nadat gps nog werkte en het moment dat het niet meer werkte. Iets geïnstalleerd, iets getweaked etc..Gps kapt er niet zomaar mee.
In mijn situatie had ik alleen TomTom gedraait, dat ik regelmatig opstarte en weer afsloot. Dit leek gevoelsmatig slecht te werken omdat ie na een of meerdere keren herstarten opeens geen fix meer kreeg. Softreset loste het probleem dan wel tijdeliijk op. Op den duur liet ik TomTom maar op de achtergrond draaien als ik het in korte tijd weer nodig had.

Heb ook gemerkt dat CPU intensieve taken, zoals mp3's beluisteren, van invloed kunnen zijn op het verkrijgen van GPS fix en uberhaubt de TomTom navigatie. Het is me meer dan eens gebeurd dat TomTom me zij één of ander straatje in te slaan omdat ie het niet bij kon houden oid.

Verder heb ik ook het idee dat het bij het moeilijk verkrijgen van een fix belangrijk is om op eenzelfde plek te blijven. Alvast gaan rijden bijvoorbeeld vertraagt het proces aanzienlijk.

Anyway, wat ik ook deed, het is nog altijd Windows wat soms vreemde bokkesprongen kan maken. Bij mij stierf GPS aan een langzame dood (zonder dat ik aan de instellingen zat ging hij steeds slechter werken), totdat ik de nieuwe rom erop gooide. Ik kijk iig nergens vreemd meer van op met dat Windows Mobile...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• gertjan1985
jules schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:18:
[...]

In mijn situatie had ik alleen TomTom gedraait, dat ik regelmatig opstarte en weer afsloot. Dit leek gevoelsmatig slecht te werken omdat ie na een of meerdere keren herstarten opeens geen fix meer kreeg. Softreset loste het probleem dan wel tijdeliijk op. Op den duur liet ik TomTom maar op de achtergrond draaien als ik het in korte tijd weer nodig had.

Heb ook gemerkt dat CPU intensieve taken, zoals mp3's beluisteren, van invloed kunnen zijn op het verkrijgen van GPS fix en uberhaubt de TomTom navigatie. Het is me meer dan eens gebeurd dat TomTom me zij één of ander straatje in te slaan omdat ie het niet bij kon houden oid.

Verder heb ik ook het idee dat het bij het moeilijk verkrijgen van een fix belangrijk is om op eenzelfde plek te blijven. Alvast gaan rijden bijvoorbeeld vertraagt het proces aanzienlijk.

Anyway, wat ik ook deed, het is nog altijd Windows wat soms vreemde bokkesprongen kan maken. Bij mij stierf GPS aan een langzame dood (zonder dat ik aan de instellingen zat ging hij steeds slechter werken), totdat ik de nieuwe rom erop gooide. Ik kijk iig nergens vreemd meer van op met dat Windows Mobile...
Naja, mijn problemen lijkt wel een beetje op die ik eerst ook had. Ik ga het nu aankijken. Het probleem is dat ik een rom van Vodafone op mijn telefoon heb en weet dus niet of ik die zo kan overschrijven met 1 van htc zelf. Dan raak ik alle instellingen van vodafone kwijt en weet dan ook niet of ik wel garantie krijg als ik er later wat mee krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2024

CyberJoe

Only visiting this planet

Ik heb de MDA vario IV versie en heb een vrij snelle fix met GPS wanneer ik Google Maps gebruik. Maar wanneer ik Nav4All gebruik krijg ik geen fix. Heb al com4 geprobeerd en de andere gevonden GPS geprobeerd, ook interne GPS. Wanneer ik mijn externe GPS er aan hang heb ik wel snel een fix. Baal er wel van, was not zo gelukkig met mijn MDA en daarvoor met Nav4All. Iemand dit al tegengekomen? En belangrijker; heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.

Edit: Heb nu versie 8.0.72 en deze werkt perfect, maar het is wat lastig downloaden wanneer je niet "wapt" Ben nu weer helemaal gelukkig.

[ Voor 13% gewijzigd door CyberJoe op 16-09-2008 18:49 ]

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 07:44
Hmmm na wat zoeken kom ik met dezelfde problemen uit bij deze topic. Alleen een echte oplossing kan ik er niet uit opmaken. De MDA IV die ik heb heeft me diverse keren in de steek gelaten door wel allerlei satelieten te zien maar niet te fixen in TomTom. Erg frustrerend als je even snel ergens heen moet. Je ziet dan ook dat hij wel snel fixt als je alle tijd hebt om ergens heen te gaan. Toch maar eens die nieuwe versie proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-07 07:56
Ik heb ook zeer veel problemen met de GPS. Ik zie wel veel satalieten maar allemaal net niet genoeg voor een fix. Zeer frustrerend als je de weg niet weet en je wilt weg.
Dit is met 1.93.404.1 NLD officiele versie van HTC met radio rom 1.09.25.23. Ga straks nog even proberen te updaten naar de laatste radio rom. Hopelijk krijg ik dan is een keer een snelle fix want dit is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 16:45

nIghtorius

Poef!

heb daar meestal een truukje voor.

voordat je de navigatiesoftware opstart, altijd even QuickGPS een update laten downloaden. ook al heb je het een paar uur geleden gedaan..

Dit zorgt ervoor dat ik meestal binnen 25 seconden een positiefix heb ipv 10 a 15 minuten niks (met veel satelieten in zicht volgens TomTom)

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken01
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 10:28
Ik heb een Vario 4 van Tmobile en TomTom7 heeft het altijd goed gedaan, tot op heden. Al een reset uitgevoerd en TT7 eropnieuw opgezet. Soms pakt hij na lang wachten satelieten op, maar verliest ze ook weer snel, of valt met regelmaat weg.
Nu heb ik 2 gps programmaatjes gedownload "Kaisoft GPS Speedometer" en "GPS Utilities" welke binnen no-time een fix hebben en constant minimaal 6 satelieten vasthouden, waar TT7 het met 3-4 moet doen.
Tevens is de kaart vrij langzaam met mee bewegen in TT7, dit zal ik nog even googlen...

Drank is altijd sneller op dan je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 07:44
Het probleem van geen fix is nog groter geworden...nu fixt er niets meer. Heb de laatste update van tmobile gedaan voor windows mobile. Uit frustratie Tomtom er maar weer afgehaald. Een firmware update lijkt voor de MDA nog niet beschikbaar dus daar zit geen mogelijke oplossing. Het geweldige kleine/dunne toestel met navigatiemogelijkheid is zo verwoorden tot een eenvoudige telefoon met agenda....erg zonde.

Iemand al de ultieme oplossing voor de MDA compact IV van tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 16:45

nIghtorius

Poef!

PaPi36 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:04:
Het probleem van geen fix is nog groter geworden...nu fixt er niets meer. Heb de laatste update van tmobile gedaan voor windows mobile. Uit frustratie Tomtom er maar weer afgehaald. Een firmware update lijkt voor de MDA nog niet beschikbaar dus daar zit geen mogelijke oplossing. Het geweldige kleine/dunne toestel met navigatiemogelijkheid is zo verwoorden tot een eenvoudige telefoon met agenda....erg zonde.

Iemand al de ultieme oplossing voor de MDA compact IV van tmobile?
dan moet er iets niet goed zijn, want mijn MDA compact IV heeft iig geen problemen met TomTom, heb meestal binnen 10-25 sec een fix.. soms (heel soms) duurt het weleens 10 minuten. maar dat valt vaak op te lossen door even een update te downloaden met QuickGPS ( dit versnelt het fixen namelijk )

ps) ik draai dus ook gewoon de stock rom van T-mobile. dus geen cooked of custom roms op mijn mobiele telefoon.

[ Voor 6% gewijzigd door nIghtorius op 27-01-2009 16:47 . Reden: meer info ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dil
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-05 20:11

Dil

CyberJoe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:36:
Ik heb de MDA vario IV versie en heb een vrij snelle fix met GPS wanneer ik Google Maps gebruik. Maar wanneer ik Nav4All gebruik krijg ik geen fix. Heb al com4 geprobeerd en de andere gevonden GPS geprobeerd, ook interne GPS. Wanneer ik mijn externe GPS er aan hang heb ik wel snel een fix. Baal er wel van, was not zo gelukkig met mijn MDA en daarvoor met Nav4All. Iemand dit al tegengekomen? En belangrijker; heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.

Edit: Heb nu versie 8.0.72 en deze werkt perfect, maar het is wat lastig downloaden wanneer je niet "wapt" Ben nu weer helemaal gelukkig.
Het zelfde probleem heb ik nu met tt7.
Is je probleem al opgelost?
Pagina: 1