Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Ik heb vanmiddag bij de rabobank een zakelijke rekening geopend. Dit was rond 17:00 uur vanmiddag. Ik ben naar huis gegaan, heb eerst even gekeken en toen van alles nog een keer doorgelezen.

Omdat ik de rekening zo snel mogelijk wil gebruiken voor facturen e.d., wilde ik even testen of de rekening al wel werkte.. (over 5 dagen komt pas de pinpas, dan kan ik internetbankieren). Maar als ik iets overmaak dan krijg ik een foutmelding, dat de rekening nog niet actief is of iets dergelijks.

Prima, kan ik begrijpen, maar iemand enig idee wanneer deze rekening actief wordt? De rabobank was al dicht toen ik het bekeek, en is dit hele weekend ook dicht.. dus kan er maandag pas voor bellen/langs gaan..

Vast wel iemand die ook een rekening geopend heeft laatst en het weet :)

Alvast bedankt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gamepie56 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:06:
De rabobank was al dicht toen ik het bekeek, en is dit hele weekend ook dicht.. dus kan er maandag pas voor bellen/langs gaan..
Het lijkt me gewoon dat je na het weekend gebruik kunt maken van je rekening aangezien iemand (die nu weekend heeft) de boel moet activeren.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 14:17
Een bankrekening bij de ABN duurt 2 dagen om actief te maken. Het kan overigens mogelijk zijn wanneer je meerdere rekeningen daar hebt dat je de verschillende accounts als het ware bij elkaar laat voegen maar hier moet je wel specifiek om vragen.
Ik vermoed dat dit bij de Rabo niet anders is, heb je geen tel nummer/mail address van een lokale manager? Mocht het niet snel genoeg gaan kun je diegene lastig vallen om er wat vaart achter te zetten. Ik had onlangs een soort gelijk geval bij de ABN en 1 mailtje zorgde ervoor dat alles voorspoedig verliep.

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 00:47
sns bank duurde mij 1 dag om te activeren maar dat was geen zakelijke rekening maar een gewoon een spaar rekening gekoppeld aan mijn andere spaar rekening

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Houdt wel rekening met het weekend.
Het kan zijn dat het morgen al gefixt is, maar als iedereen in weekendstemming is wordt het pas maandag dat de boel actief is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 14:01

Royz

Kleurenblind!!

Ik vermoed dat er een jobje gaat draaien die jouw rekening actief maakt (is vast al direct opgevoerd?) en tsja, wanneer die gescheduled staat mag joost weten natuurlijk ;)

met een beetje pech maandag 17.00 :)

Sterker nog, nu ik er over nadenk... ik denk dat je eerst een leeg rekeningafschrift voor die rekening moet krijgen voordat je er gebruik van kan maken.

Ik vermoed:

maandag einde van de dag draaien van de job.
maandag na de job de einde dag rekeningafschriften.
dinsdag sta je op 0 euro en kan je gebruik maken van je rekening.

[ Voor 51% gewijzigd door Royz op 15-08-2008 23:46 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 15:34

Cliffie

Trompetslet

Ik kan wel even voor je kijken :P (werkt @ Rabo)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Cliffie schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 08:55:
En nou krijgt TS nog zijn zin ook. Niet gewoon even de bank bellen, maar een "weet iemand waar mijn sleutels liggen" topic hier plaatsen. En dan ook nog geholpen worden :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 15:34

Cliffie

Trompetslet

Hehe, ik zeg ook niet dat ik het doe ;)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Cliffie schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 08:59:
Hehe, ik zeg ook niet dat ik het doe ;)
Verstandig! Zonder legitimatie e.d. prive-gegevens opzoeken lijkt me niet goed voor je baan...

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Cliffie schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 08:55:
hehehe, zoals de reactie eronder ook al zeggen; doe maar niet. Ik wacht wel eventjes..
Mijn bank is vandaag en morgen dicht.. Ik heb telefoonnummers, maar die zijn dus maandag pas te bereiken, vandaar ook deze topic.

Ik ga wacht wel even geduldig, niks aan te doen, maar ik weet in ieder geval hoelang het ongeveer gaat duren nu, bedankt voor de antwoorden :)

-edit-

Hoe vind je deze:

Gister had ik dus wat overgemaakt naar die rekening, kwam er "afgekeurd" te staan, met de melding: rekening is nog niet beschikbaar.

Ik heb het net weer geprobeerd: "goedgekeurd" en het testbedragje is van mijn rekening af.

Hij werkt dus al! Waarschijnlijk draait die job dus 's nachts, en weekend is geen probleem :)

[ Voor 25% gewijzigd door Boyd op 16-08-2008 09:39 ]

Verwijderd

Vergeet vooral niet je pasjes te activeren voor internet bankieren :) Anders krijg je met mij te maken ;)

/me werkt ook @ rabo-iets

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Er moet een nachtbatch gedraaid worden en volgens mij duurt het minimaal 24 uur op werkdagen. Maandag werkzaam dus? (Ex-Rabofacet / RKCC)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 14:01

Royz

Kleurenblind!!

Hij werkte zaterdag al lees maar ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Pagina: 1