Installatie XP lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Beste allemaal.

Er zal gelijk gedacht worden dat dit in het verkeerde gedeelte staat maar dat denk ik eigenlijk niet.

Wat is het probleem:
Windows installatie blijft keer op keer fouten aangeven tijdens installeren. Het betreft een volledig nieuw geassembleerde computer met een lege HDD. Zodra de windows intallatie bezig is komt de setup steeds met de melding dat hij bestanden mist.

Uiteraard heb ik hierop:
- Andere xp installaties gebruikt ( Xp/pro NL/UK)
- minimaal opgestart
- andere dvd speler/brander gebruikt om vanaf te booten ( IDE/SATA)

Niets mocht baten, want met elk denkbare combinatie blijft de melding komen dat hij bestanden mist.

Het probleem ligt dus niet wij Windows ( dus geen windows clients topic) Overige hardware ook niet, opslagcontrollers ook niet dus het moet wel ergens hier liggen?

Kent iemand het fenomeen dat setup fouten BLIJFT aangeven? Waar ligt dit aan?

Alvast bedankt :)

Specs:
E8200
Intel DG33FB
2x 512 ram
MSI 7900GT ( en om te testen ook een 6200LE pci-e, mocht ook niet baten)
Hitachi 160GB HDD sata

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-03 15:55
Wanneer precies geeft hij dit aan? en geeft hij ook aan welke bestanden hij mist?
Ik zit zelf trouwens te denken aan corrupt geheugen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het probleem ligt dus niet wij Windows
Ik lees nergens dat je met een andere OS geprobeerd hebt. Probeer eens een LiveCD te draaien. Ik vind deze conclusie nogal kort door de bocht.

Los daarvan, je geeft veel te weinig info - de installer zou bestanden missen, maar je geeft niet aan welke, en je zegt dat setup fouten aangeeft, maar wederom geef je niet aan welke. Zo wordt dit meer een raadselspelletje dan iets anders, en dat is niet de bedoeling op GoT.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.