Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/bug?+feat] "Kleurbalk" van Channels

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het valt me al een tijdje op en ik dacht wellicht zijn jullie devvers er nog mee bezig, dus ik wacht wel even. Heb nu toch besloten het te melden. Het gaat dus om de "kleurbalk" van Channels

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5nkxNYOnKZcdvFpIq6KCUpyj/thumb.jpg

Als je goed kijkt zijn de kleurbalken in soort van paar licht/donker stapjes gezet. Wat me opvalt is dat rood dit nadrukkelijk veel minder of niet aanwezig is. Dacht wellicht een bug, maar het zou ook door de kleur zelf komen.

Dan een voorstel. Ik vind die gradiënt er niet persoonlijk niet zo mooi uitzien. :P Nog los van het feit dat het licht/donker-verloop niet bij elke kleur even duidelijk is. Het was eerder gemeld en men dacht dat het om een bug ging, omdat de licht/donker-verloop met stapjes gaat en niet gelijkmatig (maar kan even het topic niet meer terugvinden dit topic dus). Wat mijn voorstel is dat je of het gelijkmatiger laat overlopen van donker <=> licht of dat je het gewoon 1 kleur maakt zonder licht/donker-verloop. Weet niet over hoe anderen (users en crew) hierover denken? :)

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
Bedoel je dit topic?

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hey, jep dat is het topic dat ik bedoelde. :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, da's design, daar is echt wel over nageedacht hoor ;)
Won't fix enzo.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Heb je het al eens aan Femme gevraagd dan moto?

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.